nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

harald02

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2004
Berichten
6
Hallo wie kan mij nou eens helpen, ik heb een film gedownload + ondertiltel gaat kei goed maar nu wil ik hem op dvd branden lukt wel maar ik krijg die ondertiltel er niet bij erg FRUSTRERENT :( ik kan de film wel rechtstreeks van de harde schijf (mediaplayer) kijken met ondertilel. maar krijg hem niet op dvd:confused:
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door harald02
Hallo wie kan mij nou eens helpen, ik heb een film gedownload =

ja das heel mooi dat je een film gedownload hebt.

maar heb je nou zelf het idee dat je met je eerste bericht op helpmij veel duidelijkheid geeft over je probleem ??
 
kijk das al wat meer info ;)

wat voor extensie heeft je film ?? aiv of mpeg.
 
maar ik krijg hem wel op dvd maar nero kent het srt bestand niet van de ondertitel, dus ik krijg die ondertitel er niet bij gebrand.
Heb jij misschien een andere metode om die ondertiltel er gewoon bij te branden
 
ik neem aan dat je die mpeg van ondertitels wilt voorzien en dan op een standalone dvd speler wilt bekijken ???

zoja lees eerder genoemde site.

je kunt niet zomaar bij nero een srt file erbij branden en dan maar hopen dat de film iclu subt afspeelt.
 
ok ik heb geduld ik volg nu de instructies je hoort later van mij bij voorbaat dank :thumb:
 
JIj heb het over 'nero kent het srt bestand niet van de ondertitel'...maar moet je niet de ondertitels omzetten naar SSa bestand!!
 
nero kan uberhaupt niet met ondertitel files omgaan.
wil je de film op een standalone dvd speler kijken met subt dan zul je moeten omzetten naar vcd ,svcd , dvd afhankelijk wat je zelf wilt en de subt er vast inmoeten zetten.

hoe je dit allemaal doet lees je op wintips.filmt.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan