dvd decrypter

Status
Niet open voor verdere reacties.

artsmak

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Berichten
90
Hallo ik heb het programma dvd decrypter geinstalleerd en probeer een DVD te kopieren naar mijn harde schijf. Alles lijkt goed te gaan. Echter plotsklaps schakelt de pc zich uit en start opnieuw op. Dit gebeurt naar aanleiding van dit programma. Wie weet hoe dat komt en wat ik eraan kan doen?

Grts Katja
 
Gedownload via ???

Dan kan het een corrupte versie zijn.
 
IK ken het programma niet maar heb even snel gekeken op www.dvddecrypter.com als ik het zo snel lees maakt hij dus 1 image bestand ( bijvoorbeeld iso)

Welke bestandsindeling gebruik jij? Fat32 of Ntfs?
 
ntfs

Ik heb het prgramma verwijdert en nogmaals geinstalleerd en toen ging het wel goed. Hoe kan ik dit bestand op de harde schijf nu bekijken?

Oftewel: ik wil wat dvd's op mijn laptop opslaan om later te bekijken. Hoe doe ik dat? Ik had gehoord met DVD decrypter.

Groetjes Katja
 
je kunt in dvd decrypter kiezen of jet als iso opslaat of als losse vob, ifo en bp files.

kies je voor de laatste versie dan kun je met bv powerdvd afspelen kies dan voor play files from harddisk en geef als locatie de map op waar die files staan.

heb je een iso gemaakt dan kun je deze laten booten dmv een virtueele dvd speler die bv bij alcohol gelevert wordt of neem deamontools
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan