Beeldscherm gekanteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

kokkelk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3
Waarschijnlijk als gevolg van het spelen van een spel door een van mijn kinderen is het beeld op het beeldscherm een kwart slag gekanteld. Ik kan er niet achter komen welke actie ik moet ondernemen om dit weer terug te draaien.
 
Ik denk dat dat een optie op je beeldschermmenu (via knopjes op je beeldscherm) is. Moet je zelf even kijken welke.

EDIT: Wat voor 3dkaart heb je precies? Klik eens met de rechtermuisknop op het bureaublad > eigenschappen > instellingen > Geavanceerd > Volgens mij moet je hier het laatste tabblad hebben, dit tabblad heeft ook een uitschuifbaar menuutje als je het tabblad opent. Hier kun je kiezen voor hoeveel graden je het beeldscherm wilt draaien. Ik zal thuis ook nog even kijken waar die optie precies zit als je het zelf nog niet gevonden hebt :)
 
Laatst bewerkt:
De aangedragen oplossing wertk niet. ik kan niet ontdekken met welke opties ik het beeldscherm in zijn oorspronkelijke positie terugkrijg. Zijn er nog meer opties of doe ik iets fout?
 
Ik heb de vraag ook bij HP neergelegd en dit was hun antwoord

Er van uitgaande dat u een Intel Extreme Graphics kaart heeft die dit probleem vaker hebben dan kunt u het middels te onderstaande stappen verhelpen;

- Ga naar Start -> Configuratiescherm -> Beeldscherm
- Ga naar het tabblad Instellignen en klik op Geavanceerd.
- In het tabblad Intel Extreme Graphics (2) vindt u een knop Grafische Eigenschappen. Klik hierop.
- In het tabblad rotatie kunt u de rotatie uitschakelen en in het tabblad sneltoetsen kunt u deze uitschakelen zodat het niet nog een keer per ongeluk gebeurd.

Ik deze handelingen uitgevoerd en alles werkt weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan