dvd rekken

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicman26

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
203
hoi iedereen,
ik heb het eindelijk zo ver gekregen om een eigen karaoke dvd te maken.
alles loopt perfekt dus dit is oke.
nu heb ik de volgende vraag.
kan ik een dvd uitrekken?
want ik heb mijn cdg karaoke files omgezet naar avi en dan heb ik hem omgezet naar dvd met ulead dvd moviefactory 3.0. dit werkt perfect
ik heb nu een 22 karaoke files op een dvd tje staan en mijn dvd is nog niet half vol beschreven.
kan ik nu alles wat uitrekken zo dat ik die 22 files op een dvd brand en dat ik dan toch een volledige dvd beschreven heb ?

nu zal je zeker denken van , zet er dan meer files op zodat ie vol want dan heb je er meer op staan, wel dat is juist.
maar als ik er dan een krasje op heb , dan verlies ik er meteen een paar files en die niet meer zullen werken en als ik er een 22 op heb verlies ik er maar ééntje. begrijp je.

wie kan er mij mee helpen ?

alvast bedankt
groetjes
musicman
 
alles er 2 x op zetten is helemaal niet de bedoeling he.
maar ik meende ergens gehoord te hebben dat je een dvd kunt uirekken zo dat ie volledig beschreven wordt.
 
maar wat heeft dat voor zin dan? de kwaliteit wordt er niet beter van en als er een kras op zit istie kapot, dus je kan natuurlijk ook gewoon 2 dvd's half vol zetten en eentje netjes in de kast houden......
 
sarvo ik denk dat je me niet begrijpt
als ik de dvd uitrek en ik heb een krasje,
dan zou het kunnen gebeuren dat het liedje even eens hapert, en als ik het gewoon laat zonder het uit te rekken dan verlies ik het volledige liedje door dat krasje, begrijp je het nu ? en daarmee is de bedoeling dat ik het wil uitrekken.
toch bedankt voor je snelle reactie
groetjes
 
Ik heb dan een andere opmerking....krassen op een dvd???

Als je er normaal mee omgaat heb je daar volgens mij vrijweinig last van.
Gewoon van de speler in het doosje en zeker geen slordige kinderen eraan laten zitten.

Heb zelf hier ontzettend veel cd's en dvd's maar krassen??? nee die zitten er niet op!

Enne ben je bang voor krassen dan kun je idd ( zoals Sarvo het bedoeld) een reserve dvd maken

BTW... 1 kras op de verkeerde plek en heel de dvd werkt niet meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan