welke editor kan ik gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Berichten
1.217
Ik werk met Front page 2000 versie 4.0.26625

Ik wil bv mijn index pagina van frames naar tabellen omzetten. Nu moet ik een figuur bewerken.
Ik wil een editor gebruiken om een figuur te bewerken.

ik heb gezocht en gezocht maar ik kan geen editor vinden. ( ook niet daar waar ik de editors kan wijzigen/toevoegen)
Ik denk dat ik zoiets moet zoeken als " figuur opmaak " in Word. Maar ik kan het .exe bestand hiervan niet vinden.

Heeft iemand een idee en kan mij adviseren?
 
Laatst bewerkt:
Extra - Opties - Tabblad editors configureren. dmv toevoegen kun een bestandsformaat koppelen aan een programma op je computer.

vanuit de weergave mappen kun je her betreffende bestand dan bewerken door erop te dubbelklikken. vanzelf wordt dan het bijpassende programma geopend
 
Ansje,

ja dat begrijp ik wel, maar welk bestand is dat dan?
 
Welk programma wil je gebruiken voor het bewerken van die firguren?
Je moet dan het opstart-bestand van dat programma zoeken. (meestal een exe-bestand)

Misschien heb je iets aan de bijlage. Heb ik een keer voor een cursus gemaakt.

succes!!!
 

Bijlagen

  • foto editor aanpassen.doc
    58 KB · Weergaven: 15
Ik heb Iphoto Plus maar als editor aangegeven. Het is eigenlijk niet wat ik bedoel maar deze had ik toch nog niet in mijn editorlijstje. Wat ik eigenlijk bedoel zal ik proberen uit te leggen. In word heb je een soort editor waarmee je een figuur kan bewerken. Daarmee kan je ook zorgen dat je het figuur overal op de pagina kan plaatsen waar je maar wilt. Je kunt het figuur dan of voor of achter een bepaalde tekst zetten, zoiets als tekstomloop.

Zoiets zoek ik dus als editor.

Want mijn ervaring is , en verbeter me als dat niet zo is, dat ik in een tabel niet de figuur kan plaatsen waar ik maar wil.
 
je kunt in een tabel juist wel de afbeeldingen neerzetten waar je wilt. Kijk maar eens bij de eigenschappen van de cel waar de afbeelding in staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan