divx op dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

charley41

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2004
Berichten
137
Ik heb heb asus dvd brander DRW-1604P met support voor dual en double. Via shareaza Riverdance gedownload. Het is een divx codec bestand van 1 uur en 58 minuten, 700MB en 512/288 pixels. Branden doe ik met het bijgeleverde nero 6.3.1.18F. Ik ben daar nu mee bezig en bij het begin krijg ik te zien dat het 7 uur in beslag gaat nemen. Ongeveer om 12.00 uur begonnen en nu nog 2,5 uur te gaan. Is dit normaal of bestaan er mogelijkheden om dit sneller te laten gaan en betekend dit ook dat als ik originele dvd's ga kopieëren daty het ook zo lang gaat duren?
Iemand een idee?
BVD Groetjes Charles
 
dit duurt zo lang omdat nero het omgaat zetten naar dvd bestanden.
Persoonlijk vindt ik nero nu niet het beste programma om divx files om te laten zetten aar dvd.
zelf gebruik ik daar tmpgencoder en tmpg dvd author voor de tijd zal ongeveer het zelfde blijven maar je hebt iets meer zelf controlle over de kwaliteit van de dvd.

als je zelf dvd gaat kopieren gaat dit stukken dvdshrink is daarvoor het meest handige programma.
dvd inlezen duurt gemiddeld 15 a 20 min naar je hardeschijf zetten daarna ff branden en klaar.
dus in theorie zou je een dvd moeten kunnen kopieeren in 30 a 45 min.
 
hartstikke bedankt voor de info. Hier kan ik echt mee vooruit
Groetjes Charles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan