Video ondersteboven

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
282
Ik weet niet of ik met mijn vraag in de goede sectie zit, maar op hoop van zegen.
Ik heb een video gedownload en die blijkt compleet in spiegelbeeld. D.w.z. dat ie ondersteboven en achterstevoren is gedraait. Beeld is verder goed, evenals geluid en het bestand is ook compleet. Maar hoe kan ik de video weer terugdraaien? Al is het alleen maar het ondersteboven terugzetten (het is zo lastig om elke keer de monitor op z´n kop te leggen ;) ). Is hier een progje voor? En zo ja, waar is dit te downloaden? Alvast bedankt voor de moeite.
 
Ik heb jou vraag verschillende malen gelezen en ik kom steeds weer dat woord downloaden tegen.

Ook op een video zitten auteursrechten en kopieerrechten.
Dus wat jij hebt gedaan is volgens mij een beetje ilegaal.
 
met wat programma heb je uwe film afgespeeld

soms lukt het met een ander programma,om normaal beeld te hebben
 
Heb ´m eerst geprobeerd met de Windows Media Player, maar kreeg alleen audio en geen beeld. Ik had nog een download van de Ace´s Mega Codec Pack liggen, dus die geïnstalleerd. Toen had ik in de media player wel beeld, maar gespiegeld. Met de codec pack had ik ook media player classic geïnstalleerd, maar die geeft hetzelfde resultaat. Vreemd genoeg komt ie in de BSplayer (die met de codec pack is geïnstalleerd) wel goed tevoorschijn (net geprobeerd). Lijkt mij dat er toch iets in de film niet goedzit. Heb namelijk nog nooit wat voor probleem dan ook met de media player gehad.
 
zeg puppie

wie heeft er nog nooit een film of mp3 gedownload lijk mij een grote .............

film en muziek houden p2p netwerken levend

is film en muziek opnemen op video,cassete ,daar valt er niemand over,waarschijnlijk om de kwaliteit
maar op pc doet iedereen moeilijk

ps ik download eigelijk nooit ,maar zo zie ik het
 
kijk eens of ej de G400 codecs geinstaleerd hebt die willen er wel eens voor zorgen dat je video onderste boven getoont wordt.
als ej geen videokaart hebt die G400 ondersteunt.
 
Met de codec pack is ook een controle-utility geïnstalleerd, dus daar heb ik ff mee gekeken. Ik kon ´m daar niet tussen vinden. Hij gaf wel aan dat de DivXG400 ActiveX filter niet was geínstalleerd. Kan ik op een andere manier zien of ie geïnstalleerd is?
 
start -> zoeken -> alle bestanden

zoek opdracht G400
 
Ja, hij heeft het één en ander gevonden:
- divxg400.ax
- divxg400.reg
- g400d.dll
- g400m (in de drivermap)
- oceg400.gpd
En wat nu?
 
maak een backup van die files schrijf de locaties is waar ze vandaan komen en verwijder ze dan eens .

heb je geen problemen met de pc en is je film goed dan is het oke krijg je ergens problemen mee dan zet je de files terug.
bewaar ze dus ook ff een maandje ofzo tot je zeker weet dat alles goed werkt.
 
Hartstikke bedankt! Ga er (morgen) eens mee klooien. Laat nog wel ff weten of het gelukt is.
 
Geplaatst door puppie
Ik heb jou vraag verschillende malen gelezen en ik kom steeds weer dat woord downloaden tegen.

Ook op een video zitten auteursrechten en kopieerrechten.
Dus wat jij hebt gedaan is volgens mij een beetje ilegaal.

Hierover verschillen de rechter en jij van mening. Brein is het overigens wel met je eens....:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan