Halve bestandjes vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

iignoredit

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2002
Berichten
246
hoi,

ik zit met een klein probleempje...
ik heb zon 500 MPG bestandjes...
waartussen er zon 50 zitten die nog niet helemaal klaar zijn (half voltooide downloads)

en nu zit ik me af te vragen...
moet ik elke film nu gaan kijken.. en zelf uitzoeken welke incompleet zijn :(

of is hier een programmatje voor te vinden..
die aangeeft of een MPG compleet is of dat er stukken ontbreken..

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want alles kijken gaat me minstens een half jaar kosten :p
 
Wat is de extentie van uw 'half gedownloade' bestanden? Is dat een, bvb, 145000569988.dat file. zo ja zal je moeten wachten tot de volledige file is gedownload.
 
Laatst bewerkt:
gewoon .mpg en ze zijn niet meer aan het downloaden want ik heb opnieuw geinstalled en resume werkt niet meer :| kortom degene die half zijn moek even opnieuw doen maar ik heb geen flauw idee welke half zijn :'(
 
eh.. misschien een ideetje.. Je kan (als je xp hebt) de bestanden op "weergeven als miniatuurblabla" zetten... zo zie je de filmpies die volledig zijn gedownload en de niet voltooide als pictogrammetje of zow ? Leg ik 't duidelijk uit?
 
dat klopt :p dat had ik ook geprobeerd maar nu zit ik met een klein probleempje.. de filmpjes doen het al :( je kan ze al afspelen maar degene die nog niet klaar zijn daar kom je aan t einde wel agter kortom windows geeft ze al aan :(

toch bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan