foutmelding tmpgencoder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monk

Banned
Lid geworden
1 aug 2004
Berichten
182
Ik heb nu twee keer geprobeerd om mbv tmpgencoder een bestand om te zetten maar ik krijg na afloop de foutmelding "invalid pointer operation".

Ik weet niet zeker wat voor een bestand het is. Er staat bij eigenschappen "Videocompressie XVID" en "Geluidsindeling MPEG layer 3".


Wie kan me vertellen wat hier aan de hand is?
 
je zou eens kunnen proberen om het originele file door decompress te halen en kijken wat tmpg dan doet.

decompress zit bij avi2mpeg en is te vinden via http://www.helpmij.nl/leden/tazman onder handige zaken.
De geluids indeling wil nog wle eens voor problemen zorgen decompress maakt intern in de film er gewoon wav van, let wel je originele file wordt stukken groter dus zorg voor genoeg ruimte op de harde schijf.

het kan ook zo zijn dat er een badframe in de film zit en dan houd het gewoon op.
 
Als ik de file door dat programma heb gehaald moet ik het dan opnieuw proberen om te zetten? Ik heb nu 2 bestanden; een .pcm bestand is erbij gekomen.
 
het avi_pcm file moet je inderdaad weer door tmpg laten decoderen.
 
Okkrijg nog steeds dezelfde foumelding en nog een nieuwe: "Runtime error 216 at 00002F60".

Maar... ik kan hem nu iig wel afspelen op de pc met geluid. Nu maar hopen dat ik de ondertitels ook kan vinden (die zouden erbij zitten) en dat ik hem op dvd kan gaan zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan