Ares Lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Hallo allemaal ik heb iets geks met die Ares Lite als ik een nummer wil zoeken dan staat er geen tekst, ik heb gewoon streepjes wit en blauw, om en om, alsof je blindelinks aan het werken ben, hoe komt dat?????
 
Hallo Guus dat is misschien wel een optie, maar je moet toch, iets op je scherm te zien krijgen, de 1ste dwl was prima en tijdens het opstarten zie je de belangrijkste dingen gewoon niet meer, dat moet toch een oorzaak hebben?? de gezochte nummer's staan er wel maar je ziet ze gewoon niet...
 
Geplaatst door melaniem
Hallo Guus dat is misschien wel een optie, maar je moet toch, iets op je scherm te zien krijgen, de 1ste dwl was prima en tijdens het opstarten zie je de belangrijkste dingen gewoon niet meer, dat moet toch een oorzaak hebben?? de gezochte nummer's staan er wel maar je ziet ze gewoon niet...
Tja, de thread waar ik in mijn vorige antwoord naar verwees is niet de eerste die ik zag over problemen met Ares Lite.
Misschien kun je een oplossing voor het probleem vinden, maar ik gebruik toch liever een programma waarover ik eigenlijk alleen maar positieve dingen hoor.

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan