Windows Media player reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amiek

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2004
Berichten
10
Sinds kort reageert WMP 9 niet meer. Zodra ik op start krijg ik melding: "in wmplayer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten". Verder de melding handtekening van fout wmplayer.exe.
Ik heb geprobeerd WMP 10 erover heen te installeren, maar krijg dan de mededeling dat setup niet gelukt is???

Wat moet ik doen??

Annemieke:confused:
 
Laatst bewerkt:
Verwijder hem eens en instaleer dan 9 of 10 opnieuw.

Om Windows Media Player 9 te verwijderen kunt u gebruik maken van Systeemherstel. Vóór de installatie maakt u een herstelpunt. Start--Alle Programma's--
Bureauaccessoires--Systeemwerkset--Systeemherstel. Selecteer "een herstelpunt maken" en klik op volgende. In het venster dat verschijnt typt u "voor Windows Media Player 9 " en vervolgens op de knop "maken". U krijgt de melding dat het herstelpunt is gemaakt. Wanneer u systeemherstel opnieuw opstart en nu kiest voor de optie om een eerdere status van de computer te herstellen ziet u het herstelpunt in de kalender links en in het venster rechts staan. Het is overigens aan te raden vóór de installatie van programma's áltijd een herstelpunt te maken voor het geval dat!

BRON
 
Hallo Raymond,

helaas werkt dit niet meer, omdat blijkbaar bij het installeren mijn oude herstelpunten overschreven zijn. Wanneer ik nu zou terugdraaien is dat ook de oude versie. Als ik vanuit c:\program files\windows media player\ installer de exe file draait, maakt het systeem zelf herstellingspunten aan, dat gaat ook prima maar op het laatste moment komt de melding setup kan niet worden beeindigd!!!!!

mvg
Annemieke
 
Heb ik gedaan, maar kreeg weer de melding dat setup mislukt was. Daarvoor heb ik eerst nog geprobeerd wmp volledig te verwijderen door Rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection c|windows\inf\wmp.inf,uninstall uit te voeren, maar dit lukte ook niet.
kreeg een of andere melding over thread en opdracht kon niet worden uitgevoerd.

Amiek
 
<a href="http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;827704&Product=winxp" target="_blank">Dit</a> vond ik bij Microsoft. Hoop dat het je verder helpt.
 
En <a href="http://www.jsiinc.com/SUBM/tip6200/rh6286.htm" target="_blank">hier</a> nog iets over de oorzaak is van je probleem.
 
Tja, heb nog wat gezocht en <a href="http://www.dlldump.com/cgi-bin/downloadcounts.cgi?rt=count&path=dllfiles/C/custsat.dll" target="_blank">hier</a> kun je custsat.dll downloaden.

Probeer dit bestandje 'ns te kopieren naar de volgende map:

c:\Program Files\Windows Media Player

Verder zou ik het echt niet weten.
 
:thumb: Da's heel mooi Amiek! Zou je nog eventjes willen aangeven hoe je het hebt opgelost? Dan hebben anderen, die tegen hetzelfde aanlopen, er ook wat aan.

Doeg:)
 
Geplaatst door Amiek
Sinds kort reageert WMP 9 niet meer. Zodra ik op start krijg ik melding: "in wmplayer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten". Verder de melding handtekening van fout wmplayer.exe.
Ik heb geprobeerd WMP 10 erover heen te installeren, maar krijg dan de mededeling dat setup niet gelukt is???

Wat moet ik doen??

Annemieke:confused:
 
Ik heb custsat.dll gedownload, en daarna WMP 9.0 opnieuw geinstalleerd.

Bedankt voor de hulp

Amiek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan