Video capture

Status
Niet open voor verdere reacties.

petervandevorst

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2001
Berichten
21
Ik heb een PC TV Pro kaart gekocht en succesvol geinstalleerd met PC TV Vision van Pinnacle.
Doel van dit alles is om mijn oude VHS video banden om te zetten naar Disk. ( bv DVD )
Als ik ga opnemen loopt mijn pc na enkele minuten vast en moet ik herstarten. Via EndItAll heb ik alle lopende programma's gestopt.
Wat doe ik fout?
Wie kan mij helpen? gebruik ik het verkeerde programma?

Pinnacle Stdudio 9 heb ik ook geprobeert maar daar krijg ik geen geluid bij, ook al geen succes dus.
 
Domme vraag misschien, maar voldoet je computer ook aan de systeem eisen, en draai je niet teveel programma's op de achtergrond? Ook een volle harde schijf kan dit probleem veroorzaken!
 
Harde schijf is voor 50 % leeg. ( nog ca 20 GIG ruimte )
Geen lopende programma's op de achtergrond. Ik draai mijn systeem op XP met een 1,2 Gigahertz processor.

Vorige winter is het me gelukt om twee banden op DVD te zetten maar nu loopt de pc dus vast. In principe heb ik hetzelfde systeem. Wel heb ik tussentijds de harde schijf geformateerd en alle programm's opnieuw geinstaleerd. Dat doe ik 1 - 2 ker per jaar om de zaak schoon te houden.
 
Beste,

Ik werk ook met Pinnacle studio 9.
Ik heb ook dagen gezocht hoe het kwam dat ik geen geluid had bij de opnames.
Ik maak gebruik van een externe captatiekaart + een externe geluidskaart via USB-poort.
Bij de instellingen is gebleken dat ik de line-out van de captatiekaart met de microfoon-in had verbonden, terwijl bij de instellingen van de captatiekaart de opname ingesteld stond op line-in ipv opname microfoon.
DUS: instellingen goed controleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan