Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: film op gewone cd zetten

Giga Senior
    Vraag is niet opgelost
    ik heb van kazaalite een film gedownload van ongeveer 780 megabyte, helaas is deze te groot om op een gewone cd te krijgen, weten jullie een programma waamee ik deze film in twee kan splitsen en zo op 2 cds kan zetten of nog kleiner maken, ik zou wel graag divx willen behouden zodat ik deze film ook op een gewone dvd speler met divxondersteuning kan afspelen(ik heb wel windows 98, dus moviemaker zal nie gaan omdat ik die niet heb)

Moet lukken met Virtualdub. Je moet Fast recompress kiezen in Video en dan de Divx codec kiezen (vergeet niet de juiste bitrate te kiezen afhankelijk van de lengte van je film). Audio kun je wijzigen als je wilt (compressie erop zetten) zodat hij kleiner wordt in grootte (maar wel slechtere kwaliteit). Vervolgens Save Avi as... een tijdje wachten en je hebt een 700 mb bestand.

Giga Senior
    en vanwaar haal je virtualdub

Giga Senior
    bedankt ik heb het via kazaa kunnen downloaden en de pc is nu bezig met het verkleinen(zit nu aan 2 procent, dus nog tijdje wachten)

5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels
Help

Helpmij.nl en business