Film van Helsink zwart/wit op TV?

Status
Niet open voor verdere reacties.

H&R

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
414
Hallo allemaal,

Ik heb een film op DVD gebrand (van Helsink) en op de dvd speler in de pc zie ik kleur in de film maar als ik hem afspeel in de dvd speler in de huiskamer (Onkyo) dan krijg ik alleen zwart/wit te zien?

Hoe kan dit?
 
Ik weet niet of ik de oplossing heb,........

Normaal speel ik xvid via de pc af op mijn tv. Ik daar ook eens zwart/wit gehad terwijl het op de pc WEL kleur was.

Ik heb me werkelijk rot gezocht naar een oplossing tot opnieuw instaleren van weet ik wat allemaal...tot uiteindelijk bleek.....
Dat één van de pinnetjes van de aansluiting op de TV platgebogen was. !!!!! (dat was een 6 pins aansluiting waarvanik de naam niet meer weet)

Deze weer voorzichtig recht gebogen en hopla probleem opgelost.

Martin
 
Hoi,

Met mijn andere dvd's (gekopieerde en orginele) heb ik geen probleem, met dit kopie wel, heeft het iets te maken met of je dvd speler regio vrij is?
 
*

Kan zijn dat het NTSC-formaat is en dat je dvd-speler dit niet goed ondersteunt of dat je het in moet stellen
 
Heb je al geprobeerd om de instellingen op je dvd speler te wijzigen?
Het is mij ook eens overkomen en toen heb ik wat aan de dvd speler veranderd en toen werkte het wel, terwijl ik met andere films geen probleem had.
 
Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem, hij heeft een tijdje geleden een peperdure sony-dvd speler gekocht en heeft constant problemen met gekopieerde dvd's terwijl deze het op mijn dvd-speler (45 eurotjes) perfect doen.

Om dit probleem te omzeilen heeft hij zijn tv aangesloten op zijn pc met een of andere daarvoor bestemde kabel en bekijkt hij gebrandde dvd's via zijn pc op zijn tv en dat werkt perfect. Als het dus aan je dvd-speler ligt is dit de enige oplossing voor zover ik weet.

groten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan