Outlook en Msn- en Internetexplorer werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert-Jan K

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
Berichten
519
Hoi allemaal,

Ik heb weer een opknapcomputer gekregen, waar ik windows XP op heb gezet, loopt goed, behalve als ik via wanadoo Cable op internet wil, dan opent hij de sites niet. Ik heb geen netwerk, maar als ik een andere computer aansluit op het modem kan ik wel op internet. er staan een heleboel anti-spam programma's op, maar als ik die uitzet werkt het nog steeds niet... Ik vraag me nu dus af wat ik kan doen om toch op hotmail (en ook helpmij) te komen...
Er is trouwens geen foutmelding, maar de pagina wordt geladen, maar op het moment dat hij geladen is, gaat hij automatisch naar een andere pagina:

http:///

met 3 slashes dus...
Wat zou hiervan het probleem kunnen zijn?

Robert-Jan
 
Een opknap computer, dus het ding had al problemen.
Jij zet er windows xp op, klopt toch?
En dan staan er al veel anti spam progjes op?
Dan heb jij die er toch opgezet. Deze zou ik dan maar weer eens gaan verwijderen.
Als je xp er kaal opzet en de belangrijkste updates voor xp opzet en een goede virusscanner dan zou ik het nog eens proberen.

Zoals ik het lees heb je xp er op gezet zonder de schijf leeg te maken.;)
 
Er was niet erg veel aan mis, de anti-spam progjes stonden er al op, en ik heb de schijf idd niet leeggehaald. Ik zal die anti-spam progjes gaan verwijderen, hoop dat het dan wel lukt
:thumb:

Robert-Jan
 
Ik kan ondertussen op internet... alleen hotmail lukt niet... kan ik daar nog iets aan doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan