DVD+R/RW en DVD-R/RW

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
wat is het verschil hiertussen? want ik zou een dvd speler willen kopen en ik heb gezien dat een met een dvd-r/rw compatibiliteit goedkoper is. kan je op degene met + meer opslaan?
 
Een dvd speler heeft niks met opslag te maken.
Ik denk dat jij een dvd brander wilt kopen.
Ik zou voor een plus/min brander kiezen.
Of jij moet zeker weten dat jou dvd speler alleen maar - schijfjes kan lezen.
 
nee, het is geen dvd brander maar alleen maar op dvds te lezen: ik wil namelijk later als ik op computer ook zou een dvd brander kopen die willen afspelen op dvdspeler(kwestie van voordenken;))maar ik zou wel willen weten wat het verschil is tussen de twee. heeft de ene bijvoorbeeld een grotere opslagcapaciteit??
 
Nee er is geen opslag verschil.
plus of min het maakt niet uit, dit heeft alleen te maken met het schrijven van de schijfjes.
Maar als ik dan toch iets mag zeggen dan zou ik even door sparen.
Dan zou ik namelijk een dvd speler kopen die en plus en min aankan maar ook cdi en svcd.
 
wel ik heb er een gevonden die dit allemaal kan: CDR/RW,MP3,Photo CD, DVD+R/RW,DVD-R/RW,DivX
het enigste dat ik bij andere dvd spelers zag staan bij vandenborre was dvd-ram(wat ik ook niet weet wat het is:()svcd zal niet nodig zijn want ik zal alleen maar gedownloade films(divx) en gekopieerde films(DVD+of-R/RW dus)dvd ram zie ik ook niet direct nut van in maar wel fotocd en mp3. welke formaten bestaan er anders wel nog en op welke manier zou je aan zon formaat geraken?oja: die dvd speler kost 100 euro, maar heeft geen ingebouwde decoder(niet erg, heb tog geen dolby surround:p)
 
Nou dan heb je toch een mooie speler gevonden.
Hier zit het meeste wel op.
 
wel, dan zal ik deze maar kopen: goedkope prijs en ik veel mogelijkheden(maar wel wachten tot na de examens:p)
 
Oke en suc6 met de examens.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan