kobishi router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyd

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2004
Berichten
8
hoe kom ik in het menu van deze router wat is het password ect
het is gewoon een 4poorts router geen wireles.
heb hem als oem versie gekocht op de hcc.
Wie kan mij meer info geven.
Kan geen info op het internet vinden
 
zover was ik ook al maar ik heb geen password ik kom dus niet in het menu van de router.
dat moet ik weten en dat kan ik nergens vinden
 
Hier wat gegevens.

Producent/Uitgever: Kobishi
Website: www.kobishi.nl
Telefoon: 010-2085780

Dan weet je in iedergeval al waar je naar toe kunt als het hier niet wil lukken.

Maar uit de verschillende berichten die ik op het internet heb gelezen moet je verder niks invullen als je in de adrsbalk het ip nummer van de router hebt gezet.
 
web site bestaat niet meer niet in nl of com tel bestaat ook niet meer heb ik gelezen op het internet.
niks invullen na adresbalk werkt ook niet.
kan gewoon niks vinden
 
gebruikersnaam: admin
Wachtwoord:


niks invullen bij dat ww.
 
jammer werkt ook niet hooft letters kleine letters ik kom er gewoon niet in.
Er moet toch echt iets zijn hoe ik er in kom.
Heb hem al een paar keer gereset maar het wil maar niet lukken.
Er moet toch iemand zijn die dit weet {is toch niet de eerste router van dit merk die verkocht is}
 
reset langer dan vier seconden knopje indrukken hoor.
 
sorry nee nog steeds niet gelukt.
hier krijg ik nu echt wat van.
ik moet het weten.
 
laat de naam eens leeg en vul als ww eens admin in.:eek:
 
Heb ik al een paar keer geprobeert.
werkt niet kom de setup gewoon niet in
 
Johnnyd,
Ik heb eens een paar topics gelezen over deze router, daardoor kwam ik bij een recente vraag uit.
Heel brutaal heb ik de vraagsteller een mailtje gezonden met de vraag om de naam en het wachtwoord van die router.
Als ik antwoord krijg dan zal ik het melden.
Maar misschien had jij dit ook kunnen doen.
 
Natrrurlijk heb ik op verschilende forums gekeken en gemaild.
Doe niks anders maar tot nu toe ben jij de enige die er echt mee bezig is waarvoor mijn dank.
maar heb tot op dit moment nog niks gehoord.
graag had ik geweten waar je deze topic hebt gelezen
vind ik misschien nog meer info.
hoop dat ik het snel vind
 
Geplaatst door Johnnyd
Natrrurlijk heb ik op verschilende forums gekeken en gemaild.
Doe niks anders maar tot nu toe ben jij de enige die er echt mee bezig is waarvoor mijn dank.
maar heb tot op dit moment nog niks gehoord.
graag had ik geweten waar je deze topic hebt gelezen
vind ik misschien nog meer info.
hoop dat ik het snel vind

Probeer dit eens:

- ip adres: http://192.168.1.1/
- inlogscherm van ISSCFG
- inlognaam: administrator
- password: 0000 (vier nullen)
 
En ondertussen een mailtje terug gehad van speedy.

De onderstaande teks komt uit zijn mailtje:

Standaard is er geen wachtwoord (staat het wachtwoord van de vorige eigenaar erin???). Misschien werkt een reset (zwarte knop op de router).
Ik wil je trouwens de goede raad mee geven een andere router aan te schaffen. Kobishi is namelijk failliet en maakt nu alarminstallaties.
 
Ikheb thuis nog wel de handleiding liggen van 4p router/wireless. natuurlijk staat daar ook default username en pw in zal vanavond kijken,
 
Hoi Johnnyd,

Mijn vader heeft denk ik op de HCC voor 19euro dezelfde router gekocht bij S-trade uit Waalwijk.
Het is een metalen Kobishi KSR0104. Ik heb S-Trade een e-mail gestuurd en ze hebben op de site een document geplaatst. Helaas blijkt dit een verkeerde handleiding te zijn.:(
De Kobishi router blijkt gefabriceerd te zijn door Zonet en is volgens mij gelijk aan de Zonet ZSR0104B.
Helaas heb ik daar ook nog geen handleiding van kunnen vinden. Maar op de FAQ van de site in Amerika kun je wel de toegangscode vinden:
User: admin
password: 0000
maar je kunt natuurlijk ook zelf kijken op: http://www.zonetusa.com/faq1.asp?CID=27.
Hier staan wel andere handleidingen zoals van de 104A en104C. Veel hieruit zal natuurlijk het zelfde zijn, maar natuurlijk niet alles. Ik kon in ieder geval op de router aanloggen maar installatie moet nog even wachten tot z'n provider Kabelfoon een nieuw modem heeft geleverd. Mocht iemand de handleiding vinden dan houdt ik me aanbevolen.

Succes.

Willem The Lazy Dog :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan