avi naar mpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

verstraeten

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2004
Berichten
243
met het programma TMPGEnc kan ik geen avi bestanden openen dus kan ik het ook niet omzetten naar een mpeg bestand

weet iemand als ik een avi bestand naar een mpeg bestand kan omzetten met een ander programma
 
als ik bij TMPGEec een avi film probeer te openen dan zegt hij

file "hier staat waar de film staat" can not open, or unsupported
 
Open de avi in Vritualdub en kies voor frameserver en sla hem op. Het wordt een vdr bestand. Open dit bestand in TMPGEnc.
 
dat is nog zo een probleem ik kan met virtualdub geen avi films openen want dan geeft hij deze foutmelding

Couldn't locate decrompressor for format 'MP43' (Microsoft High-Speed MPEG-4 V3)

VirtualDub requiers a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. DirectShow codecs, such as those used b Windows Media Player, are not suitable.
 
ondertitels

maar dan heb ik nog een vraagje
de ondertitels die ik afhaal die zijn meestal gesplitst is het mogelijk om die samen te voegen

want de films zijn ook meestal in 2 stukken en als het 2de deel probeer te ondertitelen dan staan er een 30 tal ondertitels niet bij kan ik dat ook veranderen
 
Ik ga er even van uit dat je één groot filmbestand hebt. Synchroniseer de twee ondertitelbestanden met de film en sla ze per deel op. De ene begint dan bv. na 1 uur.

De twee delen ondertitels kan je samenvoegen door ze te openen in kladblok en ze achter elkaar aan te plakken. Vervolgens het samengeplakte weer opslaan onder een nieuwe naam.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan