Hoe krijg ik alle Overgang effecten in Pinnacle 9 van het slot af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
766
Hoi.
Ik heb een vraagje, ik werk met Pinnacle studio 9 en had de eerste keer na installatie heel weinig overgangen en andere effecten.
Nadat ik Hollywood Fx had geinstalleerd kwamen er wel aardig wat overgangen ( animatie ) bij.
Maar er blijven er toch heel veel op slot zitten die erg mooi zijn om te gebruiken.
Om deze van het slot af te halen moet ik via internet met een pasword of registratienummer me daarvoor aanmelden.
Is er geen andere manier om er voor te zorgen dat je alle ( animatie ) overgangen voor je film wel kan gebruiken en mischien ook alle andere effecten die Pinnacle 9 bied.

Hopelijk weet iemand een oplossing
Alvast bedankt voor je reactie

groeten van
Barney
 
Op deze vraag kan je hier maar 1 antwoord krijgen en dat is dat je de registratie sleutel moet aanschaffen bij pinnacle.
Voor een ander antwoord, [editmod] pas op dat je daar geen waarschuwing voor krijgt [/edit mod]
Ray.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Barney

als je alle mogenlijkheden van pinnacle studio wilt gebruiken dan zul je licenties moeten aanschaffen die zitten er niet voor niets op.
 
Bedankt mensen, ik ga dus gewoon registreren en dan afwachten tot de sleutels teruggemaild worden, dit kan een hele tijd duren, dit is een ervaring van meerdere gebruikers.
Zodoende vroeg ik of er een andere en dus snellere manier was, nou niet dus.
In ieder geval bedankt

groeten Barney
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan