afbeeldingen openen met PSP vanuit de Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

lw87

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Berichten
361
Als je in de Windows Verkenner een aantal afbeeldingen selecteert en kies voor openen wordt voor iedere afbeelding PSP (versie 8) opnieuw gestart.

Om alle afbeeldingen in één PSP venster te openen moet je PSP starten en dan kiezen voor Openen en de te openen bestanden selecteren.

Hoe krijg ik dat ook voor elkaar vanuit de Windows Verkenner?
 
Loes,

misschien bedoel je dit

ga naar mijn computer<>extra<>mapopties<>bestandstypen<>klik op een bestand en wijzig dit in een PSP bestand
 
Sorry P@sbeer, dat bedoel ik dus niet.
Mijn PC herkent jpg en gif bestanden wel als PSP bestand. Ik gebruik PSP8.

Op mijn werk (PC met Windows XP) start PSP voor elk plaatje dat ik via de verkenner open opnieuw op.

Thuis heb ik Windows 2000: daar start PSP 1 x en toont dan alle plaatjes in meerdere vensters.
 
Thuis heb ik Windows2000: daar opent PSP8 1 x en toont meerdere vensters als ik meerdere bestanden selecteer in de verkenner en dan op Enter druk.

Op mijn werk heb ik XP en PSP8: daar opent PSP steeds opnieuw voor ieder bestand.

Wie heeft dat ook?
 
Aangezien niemand hier meer op reageert sluit ik dit topic maar.
Het probleem blijft bestaan.
 
Waarschijnlijk is de één versie 8.01 of 8.10 en de versie die alles apart opent 8.0, daar schijnt een update voor te zijn bij www.jasc.com
 
Een update kan ik niet vinden. Ik heb de vraag nu aan Broco (vertegenwoordigt PSP in Nederland) voorgelegd.

Zowel thuis als op het werk heb ik PSP 8.10
Thuis onder Windows 2000, op het werk onder Windows XP zonder SP's

Wordt vervolgd.
 
Broco stuurde als antwoord een uitgebreide beschrijving om PSP en ook alle register vermeldingen te verwijderen.
Daarna PSP opnieuw installeren en kijken of het probleem weg is.
Fijn voor onze systeembeheerder....
 
We hebben het programma op nog een andere PC geïnstalleerd: daar is hetzelfde probleem aanwezig.

Verwijderen en opnieuw installeren zal dus niet veel uithalen denken we.

Wie heeft dit ook en weet een OORZAAK?

Alternatieve "work around":

Start PSP
Start de Verkenner, selecteer afbeelding(en) en sleep ze naar Jasc op de menu balk.
PSP opent nu met alle afbeeldingen trapsgewijs in één venster.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan