WMA op internet opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is geen wma maar een asx bestand als "streaming media". Je hebt hier een streamripper voor nodig om op te kunnen slaan.
 
Hoe doe je dat dan??

Als ik het doel opsla dan slaat de URL op oftewel 162Bytes
 
Dat klopt dan sla je de gegevens waarmee een player de stream kan binnen op zoals de grote, locatie etc.

Een stream is alleen direct op de pc te rippen tijdens het bekijken/luisteren ervan. Dit kan b.v. met total recoder.

Omdat de bedoelingen goed zijn:
Als je enkel het geluid uit de stream wilt hebben,(topic titel?) schijn je de url v.d. wma file uit de asx file te kunnen halen door het te openen met kladblok. De wma kun je dan downloaden met een downloadmanager of je maakt zelf even een html bestand met de link erin.
 
Hi

Waar kan ik total recorder downloaden/kopen. En kun je misschien even in makkelijke computertaal uitleggen hoe dat moet.

Ben niet zo'n computerfreak!
 
Het stak anders in elkaar dan ik vermoede, en total recorder kan alleen met audio overweg dus die was onbruikbaar, maar het is me gelukt. :)

Ik zal het bestandje morgen even ergens uploaden, dan hoef je het zelf niet meer te doen.
Contactgegevens(email) heb ik wel even nodig dan.(kun je beter doorgeven via de emailknop in het forum, want anders zit je inbox straks vol opdringerigge meuk)
 
Laatst bewerkt:
Done, er ligt een mailtje met link klaar in je inbox.
Nadat je het pakketje gedownload hebt, wordt het bestand automagisch verwijderd.
 
Thanks

Hardstikke bedankt. Kun je me nu vertellen hoe ik het op mijn website kan zetten. Als ik die link namelijk op mijn site zet, dan krijg je een andere uitzending (namelijk de nieuwe.)

Groeten Daphne
 
Kun je me nu vertellen hoe ik het op mijn website kan zetten. Als ik die link namelijk op mijn site zet, dan krijg je een andere uitzending (namelijk de nieuwe.)

Groeten Daphne
 
Ik snap niet wat je hier mee bedoeld.

De link die ik heb gegeven naar de download, was een pakketje die je zelf ergens op je webspace moet zetten. (waarnaar je vanaf je website een anker plaatst)

Dat je een andere uitzending krijgt kan theoretisch niet naar mijn idee.
 
Ik wil je best vertellen hoe ik het gedaan heb, maar ik denk dat ik daarmee de grens der regels van helpmij ga overtreden. Dus dat gaat nie...
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog opties hoe ik dit bestand kan opslaan op mijn computer. Een programma deed het namelijk niet. Kun je evt allebei de namen van de programma's even mailen @temptation ??
 
Ik heb een makkelijkere optie om dit te doen:

1. Je opent Internet Explorer.
2. Je gaat naar de site.
3. Je slaat hem op als Favorieten.
4. Je opent Windows Verkenner.
5. Je opent de de map waar je hem in wilt zetten. deze map noemen we "mappie".
6. Je gaat terug naar internet explorer.
7. Je klikt op de knop Favorieten.
8. Je sleept je link die je op hebt geslagen naar onder op mappie en wacht tot hij het opent en laat in mappie los.
9. Start kladblok
10. klik CTRL+O of Bestand > Openen
11. klik rechts op 'alle bestanden'
12. ga naar het bestand dat je in mappie hebt gezet.
13. open het bestand.
14. klik Bestand > Opslaan als...
15. klik onder op " alle bestanden"
16. Zet er in plaats van ".url" ".asx" dus bijvoorbeeld: bestand.amx
17. Sla hem op

Bij mij werkte dit.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan