.bin bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo, ik heb hier een .bin bestand die bijna 800 mb is.
Ik wil die op cd branden maar dat past niet, is het ook mogelijk om ze op een dvd te branden??
Zo ja, hoe ga ik dan te werk??

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden.
 
Heb je het al eens geprobeerd te branden? Sommige imagefiles zijn inderdaad iets van 800 mb groot.
 
Ja al geprobeerd maar dan krijg ik een melding dat het bestand te groot is.
Hij wil niet overburnen denk ik.
 
Hmm. Wat voor programma gebruik je om te branden? Ik weet niet of het veel verschil uitmaakt trouwens...

Je zou het wel op een DVD kunnen branden, maar dat is wel een verspilling van +/- 3500mb:rolleyes:
 
Ik brand met Nero, maar ik heb meerderde .bin bestanden, het zijn spellen.
Kan ik die dan op dvd branden??
Dit ivm met de ruimte op mijn harde schijf.
 
Het is beter om de .bins op aparte schijfjes te doen, daarvoor zijn ze ook bedoeld. Ik heb weleens gehoort dat je als je alle images op 1 schijfje doet, dat dan niet alles meer goed werkt of zo iets dergelijks.

Heb je trouwens ook alle cue's wel?

Probeer DVD Decrypter eens. Je kunt direct een .bin schrijven zonder .cue, en dat doe je door via het menu Mode>ISO>Write
 
Vaak is een .bin bestand groter als een cd, maar als je het brandt, past het precies. Probeer het andsers eens uit op een rewritable cd.

Als je meerdere cd's op een dvd brandt, heb je kans dat je de spellen niet kunt spelen omdat er beveiligingen op zitten.

Wat je wel kunt doen is de bin bestanden op een dvd branden en de spelletjes installeren en spelen door de .bin bestanden te mounten in bv Alcohol120% of Deamontools.
 
Brand je hem wel als "beeld branden"(burn image) met Nero?
 
:thumb: Iedereen bedankt voor de antwoorden, ik ga even hier en daar wat proberen.
 
Als dat alles niet werkt, kan je het ook gewoon als data op een DVD branden. :)

Dus niet de .bin file's uitpakken maar gewoon zo laten staan. Zo kan je er meerdere bestanden opzetten :thumb:
 
Als dat alles niet werkt, kan je het ook gewoon als data op een DVD branden

tja, dat heb ik net ook al voorgesteld:rolleyes:

Wat je wel kunt doen is de bin bestanden op een dvd branden en de spelletjes installeren en spelen door de .bin bestanden te mounten in bv Alcohol120% of Deamontools.
 
Brand ze wel op DVD daar past het zeker op, iedereen bedankt voor de antwoorden.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan