film speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

sutton

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
332
ik heb een film gedownload maar deze speelt niet af.
De balk onderin verschuift niet en ik heb ook geen geluid,het lijkt net of de film gepauzed is.

ik heb met gspot gekeken of alles klopt en deze geeft aan dat het een goed bestand is en dat er 3 bruikbare codecs zijn geinstalleerd.

Zou dit toch een nep bestand zijn of is er een andere mogelijkheid?
 
Als het niet aan de codecs ligt moet het wel aan de film liggen. In welke player probeer je het? Probeer het anders eens met BSplayer. Maar waarschijnlijk ligt het gewoon aan de film.
 
codec

bsplayer speelt hem wel af maar windows mediaplayer en subsync niet.
colgens gspot zou het een xvid moeten zijn en daar heb ik codecs voor geinstalleerd.

welke is de meest gebruikte codec voor xvid en waar kan ik de vinden?
 
Geen beeld in Media Player

Hallo,

Sinds een tijdje zit ik met een probleem met mijn Windows Media Player. Als ik een gedownloade film probeer af te spelen, geeft hij heel even een 'fout bij het downloaden van codec-bestanden'. De film begint te spelen en ik hoor wel het bijbehorende geluid maar zie geen beeld. Alleen de visualisatie als bij bijv. muziek. Ik heb toen maar een ander filmpje gedownload om te kijken of het daar niet aan lag. Precies hetzelfde. Toen heb ik maar opnieuw de Player gedownload, maar nog steeds hetzelfde. Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt en de groeten,

Snikkie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan