MP3 Shield

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinSr

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
122
Geacht forum:
Het volgende probleempje doet zich bij mij voor:
Gebruik al een tijdje MP3 Shield bij downloaden van MP3. Nu komt er telkens het volgende op scherm:

Microsoft Visual C ++ Runtime Library
* Runtime Error!!
Program C:\Program Files\MP3Shield\MpShield.exe
abnormal program termination.

Bovenstaande komt op bureaublad.
Wat is er aan de hand en moet ik doen om dit probleem te verhelpen. Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Vriendelijk dank

MartinSr:8-0: :love:
 
Heb je toevallig WIN2000? Bij mij deed MP3SHIELD het ook niet op Win2000...
 
Al geprobeerd Mp3 Shield te deïnstalleren en opnieuw te installeren?
Als dat niet werkt zou je ook eens kunnen overwegen een ander P2P programma te gaan gebruiken. Ik neem tenminste aan dat je Mp3 Shield bent gaan gebruiken omdat er nogal veel troep tussen je downloads zit.
Ik ben kort geleden van Kazaa naar LimeWire overgestapt. Dit programma controleert zelf op beschadigde of foute downloads. Al zijn die er bijna nooit, want i.t.t. het Kazaa-netwerk is dit niet vervuild met allerlei troep. (LimeWire controleert de bestanden die gebruikers beschikbaar stellen namelijk eerst op integriteit.)
Bovendien is het programma sneller en stabieler dan wat ik verder nog geprobeerd heb (Emule en Ares Lite).
Wat mij betreft een aanrader.

Guus.
 
Toch vind ik Limewire vaag flikkeren... :(

Hij speelt niet eens vlot MP3tjes af als ik iets aan het zoeken ben... Of ligt dat aan mn systeem? (klik op systeem-knoppie)
 
Geplaatst door T._de_vries
Toch vind ik Limewire vaag flikkeren... :(

Hij speelt niet eens vlot MP3tjes af als ik iets aan het zoeken ben... Of ligt dat aan mn systeem? (klik op systeem-knoppie)
Van dat flikkeren en een haperende mp3-speler tijdens het zoeken heb ik geen last.
Wel doet het programma er 30 seconden over om op te starten. Maar ja, mijn systeem is dan ook nog een stuk minder dan het jouwe. Aan je systeem zullen die problemen dus niet liggen.
Ik gebruik overigens de gratis versie van LimeWire.

Guus.
 
Mmm, vaag, ik zal nog een keer alles nalopen...

Maarja, nu maar weer terug naar het topic? :p
 
hallo Guus.
ik las over de tevredenheid van LimeWire en ben eens gaan kijken , maar waar vind ik de gratis versie dan?
en moet ik dan eerst kazaa eraf gooien of kan ik gewoon de andere ernaast uitproberen.
b.v.d.
 
Geplaatst door a.jillal
hallo Guus.
ik las over de tevredenheid van LimeWire en ben eens gaan kijken , maar waar vind ik de gratis versie dan?
De gratis versie vind je op de downloadpagina. Kies de Basic versie.
Geplaatst door a.jillal
en moet ik dan eerst kazaa eraf gooien of kan ik gewoon de andere ernaast uitproberen.
b.v.d.
Je kunt het eerst uitproberen. Maar ik weet zeker dat je daarna Kazaa eraf gooit.:)
In de bijlage een screenshot van het programma.
Bovenaan zie je dat de navigatie via tabbladen gaat (Zoeken, Overzicht, Verbindingen, Mediatheek). Erg handig.
Je kunt meerdere zoekacties tegelijk uitvoeren - ook weer d.m.v. tabbladen, dus ook weer erg handig.:)
Aan de linkerkant wordt alles gesorteerd op Genre, Artiest en Album. Vooral dat laatste is bijzonder makkelijk; je hebt in no time alle nummers van een bepaald album bij elkaar.
(Als je er net zo enthousiast over bent als ik, laat het dan even weten. Je reactie zal er dan weer voor zorgen dat meer mensen het programma gaan gebruiken. En hoe meer gebruikers, des te meer er te downloaden valt.:))

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
De gratis versie vind je op de downloadpagina. Kies de Basic versie.Je kunt het eerst uitproberen. Maar ik weet zeker dat je daarna Kazaa eraf gooit.:)


Guus.

Bedankt voor alle informatie. Ben bezig met downloaden van Lime.
Zal het uitproberen. Is handleiding Nederlands.
Groeten
MartinSr:thumb:
 
Geplaatst door MartinSr
Is handleiding Nederlands.
Handleiding en FAQ's zijn in het Engels, maar zoals je op het screenshot ziet is het programma zelf in het Nederlands in te stellen.
Overigens heb ik de handleiding/FAQ's nog niet nodig gehad; alles wijst zich vanzelf.

Guus.
 
Geplaatst door Guus abc
Handleiding en FAQ's zijn in het Engels, maar zoals je op het screenshot ziet is het programma zelf in het Nederlands in te stellen.
Overigens heb ik de handleiding/FAQ's nog niet nodig gehad; alles wijst zich vanzelf.

Guus.

Bedankt heb gedownload maar kon hem niet openen.
dus verwijderd. Vanavond opnieuw downloaden dan maar.
Bedankt
MartinSr:thumb:
 
Hallo Martin,

Ik heb je e-mails over het probleem met het "magische getal" ontvangen.
Mijn fout.:eek:
Het probleem heeft iets te maken met de verschillende taalversies van LimeWire. Ik had je naar de verkeerde downloadplek gestuurd.
Ga dus even naar deze pagina en download de versie voor Windows International. (Zie bijlage.)
Succes en laat even weten of het gelukt is.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt gewoon in deze thread verdergaan, hoor.:)
Dat is makkelijker dan via e-mail.
Hoe je LimeWire in het Nederlands krijgt zie je in de bijlage.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Je kunt gewoon in deze thread verdergaan, hoor.:)
Dat is makkelijker dan via e-mail.
Hoe je LimeWire in het Nederlands krijgt zie je in de bijlage.

Guus.

Wanner ik dit doe dan krijg ik:
Change language> Help Translate LimeWire

Ik kan dus geen keus maken naar Dutch

Groeten
MartinSr
 
Geplaatst door MartinSr
Wanner ik dit doe dan krijg ik:
Change language> Help Translate LimeWire

Ik kan dus geen keus maken naar Dutch
In dat geval heb je waarschijnlijk tijdens het downloaden of installeren ergens voor die optie moeten kiezen. (Ik kan dat me niet meer precies herinneren.)
Een andere verklaring weet ik ook niet.

Guus.
 
Geplaatst door Guus abc
In dat geval heb je waarschijnlijk tijdens het downloaden of installeren ergens voor die optie moeten kiezen. (Ik kan dat me niet meer precies herinneren.)
Een andere verklaring weet ik ook niet.

Guus.

Ikheb Lime verwijderd en opnieuw gedownload. Geen Ned.Maakt niet uit. Misschien dat het je nog tebinnen schiet. Dan hoor ik het wel.
Ga van de week is uitvoerig proberen. Engels niet zo goed in.
Nogmaals bedankt voor gouden tip.
MartinSr:thumb:
 
beste Guus

nou ,ik heb dus ook de limewire gedownload en de nederlandse versie is ook gelukt!
heb meteen heel even uitgeprobeerd.
mijn mening is dat alles zijn voors en tegens heeft.
ten opzichte van kazaa lite vind ik het wel een overzichtelijk programma. moet natuurlijk eerst even wennen en alles uitzoeken.
veel muzieksoorten geeft hij snel , maar andere weer niet. misschien dat het op een ander tijdstip anders is , moet ik nog ondervinden. ben momenteel bezig met downloaden, maar dacht eerst even wat laten weten.
bij kazaa lite heb ik inderdaad vaker wat weggehaald en dan blijkt er niks op te staan of alleen ruis, ook leuk als je de mp3 al hebt gebrand zonder eerst alles te controleren.
hopelijk is dit bij lw dan beter zoals gezegd.

i.e.g.bedankt voor de hulp! groeten. :thumb:
 
Geplaatst door MartinSr
Ikheb Lime verwijderd en opnieuw gedownload. Geen Ned.Maakt niet uit. Misschien dat het je nog tebinnen schiet. Dan hoor ik het wel.
Hoi Martin,

Ik heb de handleiding van LimeWire (op het web) er nog even op nagekeken, maar je hoeft die taalmogelijkheid niet tijdens het installeren te kiezen. Als je op de downloadpagina voor de optie Windows (International) kiest, hoor je gewoon de mogelijkheid te hebben om na installatie je taal te kiezen.
Waarom jij die mogelijkheid niet hebt is me een raadsel.:(
Geplaatst door a.jillal
nou ,ik heb dus ook de limewire gedownload en de nederlandse versie is ook gelukt!
Het kan dus wel.:)
Geplaatst door a.jillal
mijn mening is dat alles zijn voors en tegens heeft.
Tja, ook LimeWire is niet perfect, maar welk programma is dat wel?:D
Wat mij vooral aanspreekt is de overzichtelijkheid (tabbladen) en gebruiksvriendelijkheid. In Kazaa en Emule zitten allerlei zaken en tooltjes waar de gemiddelde gebruiker nooit wat mee doet - als hij al begrijpt waar ze voor zijn.:) Maar voor de echte download- en computerfreaks is het programma misschien juist weer veel te simpel.
Gelukkig is er dus voor elk wat wils.:)

In ieder geval wens ik jullie allebei veel plezier met LimeWire.

Guus.
 
Geplaatst door Guus abc
Hoi Martin,

Ik heb de handleiding van LimeWire (op het web) er nog even op nagekeken, maar je hoeft die taalmogelijkheid niet tijdens het installeren te kiezen. Als je op de downloadpagina voor de optie Windows (International) kiest, hoor je gewoon de mogelijkheid te hebben om na installatie je taal te kiezen.
Waarom jij die mogelijkheid niet hebt is me een raadsel.:(
Maar voor de echte download- en computerfreaks is het programma misschien juist weer veel te simpel.
Gelukkig is er dus voor elk wat wils.:)

In ieder geval wens ik jullie allebei veel plezier met LimeWire.

Guus.


Guus,

Nu 4 keer gedownload en geen Ned. Ik weet het nu ook niet meer.
Wat doe ik verkeerd. Heeft het iets te maken met linksbovenin (talen).
Ik zie het wel.
Groeten
MartinSr:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan