Van 2 subs een maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyberclaw

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Berichten
10
Ik weet dat je via subsync moet kijken naar eind van eerste dan de tweede synchroniceren op die tijd maar hoe voeg ik deze dan same de tijde kloppe al hij hoeft allen samengevoegd te worden als ik dit via wordpad doe heb ik corrupt file omdat er dan twee keer het nummer van tekstvolgorde staat
met welk progje kan ik deze toch zonder dat ie corrupt is toevoegen met subsync lukt ut me niet!!!!!

Alvast bedankt,
Betreffend the forgotten meschien dat iemand die al als een geheel bestand heeft anders graag andwoord op vraag indien mogelijk!!
 
Dat kan met subtitle workshop
 
Zorg inderdaad eerst dat je tweede sub synchroon loopt(dit doe je met subsync).
Sla dan je ondertiteling op en sluit subsunc. Open je net opgeslagen sub en selecteer alles, en kopieer het. Open nu de sub van het eerste deel van de film, en plak je tweede sub hier onder. Opslaan - klaar.
 
Ja dat snap ik maar hoe plak ik die tweede sub in de eerste sub want hij geeft conflicten met de nummering want cd1 is num1 tot.... maar cd2 ook. Dat is mijn vraag want als ik dit met wordpad doe doet ie het niet en met workshop en subsync krijg ik hem niet geplakt als ik kopieer!!
 
Gelukkig blijf je wel vriendelijk.....

Je hoeft helemaal niet op die nummering te letten. Staat er voor snot. Gewoon naar Wordpad gaan, de hele zaak selecteren Ctrl-c, naar je sub deel 1 gaan, en onder die sub plak je het zaakje door ctrl-v. Klaar. Ik heb het zo al 100 keer gedaan, en elke keer werkt het perfect.
 
oww bij mij geeft ie dan conflikt als ik dan in subsync ga omdat hij dan 2 keer van van 1 tot .... heeft meschien gebruik jij ander progje dan mij zoja zou je me deze dan kunnen zegge aub
 
Ik gebruik ook subsync. Maar even voor de duidelijkheid. Ik laad dus aleen Sub deel 2 in subsync. Sunb deel 1 is immers al goed. Als ik sub deel 2 goed heb lopen met de film (meestal vanaf de helf van de film tot het einde), sla ik de sub op. Dan open ik deze weer in kladblok, kopieer is alles, en plak ik het onder sub deen 1. Werkt bij mij perfect. En al heel vaak gedaan, nog nooit problemen mee gehad.
 
maar ik heb het nu anders gedaan was eigen fout ik probeerde nadat ik ze had toegevoegd samen in subsync terug te openen om te kijken of goed was ik heb nu meteen goed omgezet en op dvd erbij gebrand nu doet ie het je hebt idd gelijk maar heb niet goed opgelet:eek: bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan