2 Film bestanden, 700 MB p.s., 1 DVD 4,7 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
648
Ik heb een paar films die uit 2 delen bestaan. Ze zijn zo´n 715 mb per stuk. Nu wil ik deze 2 films natuurlijk allebei op een DVD branden, want samen zijn ze 1 film.
Hier is het probleem. Ik voeg altijd mijn films samen met nederlandse ondertiteling via TMPGenc. Gaat prima, maar na dit proces, zijn mijn bestanden zo´n 4 gig. Normaal geen probleem, maar nu heb ik 2 van die bestanden. Weet iemand hoe ik deze 2 bestanden toch op 1 DVD krijg van 4,7 gig.

Alvast heel hartelijk dank.
 
Ik ga het proberen. Nog een paar vraagjes hierover. Als je de DVD gaat kijken, heb je dan wel een soepele overgang van het ene naar het andere bestand? En DVD shrink zorgt dus zelf dat het er op past. Moet ik weer nog eerst mijn bestanden samenvoegen met mijn ondertiteling of kan dan ook met shrink.
En moet ik mijn bestanden eerst omzetten naar DVD bestanden (map video en audio) voor shrink, want nu zijn het nog AVI bestanden.

Sorry voor mijn vele vragen...
 
Eerst samenvoegen tot 1 groot bestand net zoals jij het anders ook doet.
Daarna schrink aan het werk zetten.
Je zie vooraf of dit wil of niet.

Ja de avi moet vooraf omgezet zijn. Shrink doet niks anders dan het in elkaar krimpen en branden van jou bestanden.
 
Ok. Maar even voor de duidelijkheid. Ik krijg nu dus 2 samengevoegde bestanden. Deel 1 en Deel 2 van de film.
Moet ik die 2 bestanden beide tegelijk in shrink laden of om de beurt?
 
Jij maakt toch van twee bestanden 1 bestand of heb ik het nu mis. 2 x avi naar 1 x dvd en dan schrink

Dus de twee bestanden moeten eerst tot 1 gesmolten worden en dan schrink zijn/haar werk laten doen.
 
Dat is nu juist het punt. Ik heb 2 losse bestanden. Zou niet weten hoe ik er 1 bestand van maak, maar dat zou ik erg graag willen weten.
 
Zoveel verstand heb ik er ook niet van.
Eventjes wachten en dan zal er nog wel een helpmij-er langskomen.

Maar kijk hier eens http://wintips.filmt.nl/
 
Dat probleem heb ik nu ook, ik gebruik normaal DvDsanta maar ik weet niet of die dit ook kan.

Ik heb 2 .avi files en daar wil ik graag 1 dvd bestand van maken, (of eerst 1 avi bestand)
 
HEY ik heb twee vragen hoe kun je een dvd bestand, wat zeg maar al brand klaar is voor de dvd, laten branden dat er ook ondertiteling word mee gebrand dus het is geen .avi-bestand maar al een bestand wat op dvd gezet kan worden maar hoe moet ik zeg maar ondertiteling er bij doen en met welk programma en alles

en ik wil weten hoe je twee .avi bestanden kan branden op 1 dvd met ondertiteling er bij hulp graag
 
Gino Montana

mijn vraag is nog steeds onopgelost en wil heel graag dat iemand me helpt

ik wil namelijk weten hoe je ondertiteling mee kan branden en het is geen .avi bestand de film maar het heeft al de grote van een dvd dus al een dvd-bestand brandklaar hoe doe ik dit

Ben ten einde raad :confused:
 
sorry dat is weer lastig valt maar heb het nog steeds niet ogelost er staat op de site ook niet echt duidelijk hoe ik van een al bestaande dvd-bestand ondertiteling derbij kan branden en hoe ik dat allemaal moet doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan