2 films op 1 DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
552
Ik heb via de zoekfunktie geprobeerd achter mijn antwoord te komen maar raak er niet uit.Ik heb 2 films die ik op 1 DVD wil zetten.Ik he van elke film een map met VOB-bestanden.Als ik nu met nero kies voor DVD-video kan ik wel van de eerste film de bestanden in de VOB-map naar het rde mapje van nero slepen maar wil ik dan hetzelfde doen met de bestanden van de tweede film krijg ik de melding dat er bestanden al aanwezig zijn.Dit komt volgens mij omdat ze dezelfde naam hebben.Kan iemand mij helpen hoe ik eigenlijk moet tewerk gaan voor deze twee vob-mappen op 1 DVD te krijgen?
 
via nero kopier multiple DVD videofilms samen als één kun je dat doen

hij geeft dan niks aan over 2 keer het zelfde bestand en hij maakt ze ook wat kleiner als het niet samen past.

(zij bijlage de gekleurde bedoel ik)
 

Bijlagen

  • helpmij.jpg
    helpmij.jpg
    39,1 KB · Weergaven: 72
Traxion,bedankt voor de info.Ik heb het deze voormiddag uitgeprobeerd en inderdaad dit is de methode die ik zocht.Eigenlijk heel simpel maar je moet het ff weten he.groetjes
 
graag gedaan.

ps: even instellen dat de vraag is opgelost :thumb:
 
Geplaatst door traxion
via nero kopier multiple DVD videofilms samen als één kun je dat doen

hij geeft dan niks aan over 2 keer het zelfde bestand en hij maakt ze ook wat kleiner als het niet samen past.

(zij bijlage de gekleurde bedoel ik)


Welke Nero is dit?? IK heb die optie namelijk niet.
 
het is een uitbreiding: nero recode 2

en neroVision Express 2 s ook erg handig als je dvd's wilt gaan rippen en zo
 
Bedankt, ik heb Nero 6.0 daar zie ik geen Vision Express tussen staan, misschien moet ik daar 6.6? voor hebben.
 
nope

het zijn uitbreidingen en die heb k er gewoon bij gedownload. moet je even goed zoeken dan vindt je het wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan