kan je 2 geconverteerde films op 1 dvd zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blahblah

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
Berichten
163
Yo ik heb 2 delen van een film en die wil ik samenvoegen, heb het eerst geprobeerd met virtual dub maar kreeg toen een foutmelding, ik heb deze foutmelding als vraag op deze forum gezet nogmaals de foutmelding.
Fout 1 als het een fout is ik druk op ok.
VirtualDub has detected an improper VBR audio enconding in the source AVI file and will rewrite the audio header with standard CBR values during processing for better compatibility. This may introduce up to 10089 ms of skew from the video stream. If this is unacceptable, decompress the *entire* audio stream to an uncompressed WAV file and recompress with a constant bitrate encoder. (bitrate: 128.3 plus/min 15.9kbps)

Dan doe ik Append avi segment dan add ik part2 daarbij krijg ik ook een foutmelding.
Foutmelding 2 met een rode kruis.
Connot append segmant ''C:\Documents and Settings\User\Bureaublad\Man on fie\Man on fie part2.avi'': The audio streams have different sapling rates (16032.00000 vs. 15920.00000)

Ik heb deel 1 van de film geconverteerd met dvd2svcd + ondertitel erop deze film is nu ongeveer de helft van 4,7gb dus er kan nog een deel bij part 2. Ik heb TMPGENC dvd author, maar ik kom daar niet uit hoe je nog een film kan toevoegen die al geconverteerd is.

Ik hoop dat ik hier in iedergeval 1 berichtje op krijg want bij de vorige wist/zei niemand wat.

Robin
 
als je tmpg dvd author hebt kun je gewoon op add file klikken als je nog een film file wilt toevoegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan