naam foto wijzigen kan niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monk

Banned
Lid geworden
1 aug 2004
Berichten
182
Hoi,

Wilde van een aantal foto's die op mijn computer staan de naam wijzigen en dat gaat opeens niet meer. Krijg dan een melding dat als ik de extensie wijzig de foto mogelijk niet meer bruikbaar is en dat was dus ook zo.:confused:
Heb dit vaker gedaan en dat ging altijd zonder problemen. Het zijn .jpg bestanden. Hoe kan het opeens niet meer gaan? Het wijzigen van de naam heeft toch niets te maken met het wijzigen van de extensie?
 
Je kan in een willekeurige map ff naar extra>mapopties>weergave en dan extensies voor bekende bestandstypen verbergen aanvinken. Je kan nu zonder gezeur weer namen wijzigen van je bestanden. Als dat niet werkt en je wilt toch een naam wijzigen, type dan naam.jpg in, dus de .jpg achter de nieuwe naam. jpg is in dit geval de extensie.
 
Dit is te erg...

Hier heb ik laatst inderdaad het vinkje weggehaald toen ik ergens mee bezig was...
Ik heb er geen moment bij stil gestaan dat het daaraan kon liggen.

Sorry!!
:eek:
 
Dat is helemaal niet erg, kan iedereen gebeuren.... ik heb me wel eens afgevraagd waarom ik niet meer op internet kon met IE, kwam er na een dag achter dattie nog op offline werken stond lol :D
 
Ik had dat schermpje nooit eerder gezien maar wilde het uitzetten omdat ik met filmbestanden bezig was waar ik niet uit kwam daarna ben ik het dus ook meteen weer vergeten.

Anyway, toen ik jouw antwoord zag wist ik het meteen weer:D

Vraag is opgelost...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan