Win XP Prof start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Devil

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
1 sep 2002
Berichten
16.493
Besturingssysteem
macOS Sonoma
Beste Helpmij-ers,

Ik zit met een probleem (duh wie niet die hier post?)

Als ik mijn pc op wil starten geeft ie sinds gister aan dat ik hij de vorige keer niet goed is afgesloten en kan ik dus uit "Veilige modus, Veilige modus met netwerkmogelijk heden, enz."

Nu komt het gekke: Wat ik ook kies (Zelfs opstarten met laatste bekende configuratie) hij blijft na het laden "vast zitten" en na een poosje start hij weer opnieuw op en krijg ik dus weer het F8 scherm.

Ik zou niet weten waar het aan kan liggen, daarom vraag ik jullie hulp.

[damn verkeerde sectie, zou een mod zo aardig willen zijn hem in de goede category te plaatsen?]
 
Laatst bewerkt:
Voor het verplaatsen van jou bericht kun je even onderaan op het onderstreepte zinnetje klikken en de mod zelf even vragen of hij dit wil verplaatsen.


Maar nu even naar jou probleem:
Wat heb jij gewijzigd in jou systeem.
Heb je al eens gekeken of je een repair via de cd kunt doen.
 
Ik kan met niet herinneren dat ik iets heb gewijzigd, alleen wat gedownload maar niet geopend (plugins voor Photoshop)

Over dat repair, hoe werkt dat precies want het laatste dat ik wil is een format
 
thanx ik zal er eens naar kijken:thumb:
 
Na er zelf niet uit zien te komen had ik de hulp van iemand ingeroepen die er meer verstand van heeft (lees familie) deze heeft de HDD meegenomen om er nog bestanden af te halen, en een andere HDD er weer ingezet. Ik heb daar vervolgens weer XP op gezet en alle andere programma's, maar nu (een week later) heb ik het probleem weer! Een ding is nu wel zeker, het ligt niet aan de Harde Schijf.

Heeft iemand enig idee wat of waar de oorzaak ligt? Want dit schiet niet echt op...
 
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik heb de kast wel open gehad, omdat de voeding rammelde, daarna kreeg ik dat f8 scherm en wat je ook doet, hij reboot hem steeds opieuw. Je krijgt nog net wel dat laad-balkje van XP te zien. Heel erg frustrerend.
Help!
 
Welkom bij helpmij.

@nattekip,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen vraag te stellen als jij een probleem hebt.
Een vraag in een vraag is niet zo helder.

Dus als jij geholpen wilt worden dan open jezelf een vraag.;)
 
Dan mag jij mij het nut uitleggen, om 2 keer dezelfde vraag op een forum op hetzelfde tijdstip te behandelen.
Ik ben niet te beroerd om een nieuw topic te beginnen, maar ik zie een zelfde probleem en vermoed eenzelfde oplossing. Correct me if I'm wrong.
 
ff een kleine update:

De pc is naar de winkel terug gebracht voor controle, na een dag kreeg ik een mailtje met de melding dat er een nieuw onderdeel was besteld.

Helaas stond er niet bij welk onderdeel, maar het bleek dus dat er iets kapot was...

Morgen haal ik hem weer op, en zal even vragen hoe of wat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan