Schrijfbeveiliging MP3 Speler???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mutsje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2004
Berichten
3
Hallootjes,

Mijn dochter heeft een Victory MP3 speler gekregen en zij wil daar nu andere liedjes op hebben.
Volgens de handleiding heeft de speler een Drag en Drop mogelijkheid, maar bij het verwijderen van de bestaande bestanden op de MP3 speler, krijg ik de melding dat-ie beveiligd is tegen schrijven??? Zoals bij een diskette...

Hoe krijg ik deze schrijfbeveiling eraf of hoor ik dit te doen door middel van formateren?

Alvast bedankt!!!

En complimentjes voor jullie super site!!!
 
Hallo

Betrokken spelertje ken ik niet , maar ......

Staat het ingeplugde geheugenkaartje niet r/w protected????

Peter
 
Waar kan ik deze info vinden c.q. wijzigen?

Groetjes, Hetty.
 
Hallo

Sommige losse geheugenkaartjes die in dergelijke toestellen zitten , bezitten een klein schakelaartje op het geheugenkaartje zelf .

Sommige toestellen kun je instellen d.m.v. opties om de geheugenkaart r/w te beveiligen.

Dus: ofwel op het eventuele geheugenkaartje zelf , of via instelmogelijkheden v/h toestel zelf , voor deze zie eventueel de handleiding.

Indien bovenstaande beide een njet zijn , wat weet het verkooppunt hierover te vertellen???

Peter
 
Dank je wel voor het meedenken, Peter.
Inmiddels heb ik de oplossing mogen vernemen van... jawel, een 11-jarige jongen... duh... :eek:

Wat dus jammer genoeg niet in de handleiding vermeldt stond, is dat je het HOLD-knopje op OFF hoort te zetten bij het wisselen van bestanden. :8-0:

Het zet dus niet alleen je knopjes vast, maar de hele MP3-speler.

Me meisje is nu weer helemaal Happy!!! :D

Groetjes, Hetty.
 
hey

hey allemaal nou heb ik nog steeds dat probleem want dat knopje hold om zetten werkt niet! dus wat nu wie helpt mij ik kan niks meer met mijn mp3 nu!
groetjes jevin:(
 
Hoi jevin,

Jouw probleem klinkt bekend in de oren.
Het heeft naar mijn idee alles te maken met een verkeerde bestands verwijzig in de mp3 speler.
Dit gebeurt vaker wanneer een mp3speler uit het usb poortje wordt getrokken zonder dat je de funcie uitwerpen van verwisselbare schijf hebt gedaan.Hierdoor ontstaat vaak data verlies en dus een crashende mp3 speler.
Je pc vind dus niet meer de bestanden of kan ze niet wegschrijven terwijlze duidelijk te zien zijn..
Er is helaas 1 oplossing en dat is je mp3 fat32 formateren.
Hierna moet je weer toegang hebben tot je mp3 speler..
Ik hoop dat je je songs nog op de pc hebt staan.
Sucses... Eric
 
bedankt

inmiddels is het gelukt heb het anders gedaan!
eerst aanzetten voor je hem er in de usb steekt!
toch bedankt!
groeten jevin
 
Heb k ook

Hallo,

Ik heb ook last van dat probleem alleen Formatteren lukt niet en het is een usb-stick dus er zit ook geen lock-knopje op...

Kan iemand mij helpen?

MBC,,,:thumb:
 
hetzelfde probleem

hallo,

ik heb precies dezelfde probleem en ik kan mijn liedjes ook niet meer van mijn mp3 speler af krijgen. en ik wil er ook nieuwe opzetten. bij mij geeft ie dus aan dat ie beveiligd is... maar hoe ik ze beveiligt heb??? geen idee.. het probleem is.. hoe krijg ik de beveiliging eraf??? hoe kan ik mijn liedjes eraf gooien zodat ik er nieuwe op kan zetten?????

wie kan mij helpen???

groetjes Diana
 
Welk merk en type, graag wat meer informatie zodat we je verder kunnen helpen?

Formateren, pas op, want dan ben je wel alles kwijt wat erop je speler staat;
Mogelijk moet u daarvoor de meegeleverde software gebruiken. Verder moet u kijken of er een – piepkleine – schakelaar op de MP3-speler zit waarmee deze op 'read only' kan worden gezet; dit is een beveiliging tegen schrijven en dus ook tegen formatteren. Verder kunt u de MP3-speler, als deze als een verwisselbaar opslagapparaat wordt getoond, nog even formatteren. Dat laatste is een kwestie van een klik met de rechter muisknop, waarna alles zich vanzelf wijst (zie afbeelding) ...

201315_AFBEELDING_1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Welk merk en type, graag wat meer informatie zodat we je verder kunnen helpen?

Formateren, pas op, want dan ben je wel alles kwijt wat erop je speler staat;
Mogelijk moet u daarvoor de meegeleverde software gebruiken. Verder moet u kijken of er een – piepkleine – schakelaar op de MP3-speler zit waarmee deze op 'read only' kan worden gezet; dit is een beveiliging tegen schrijven en dus ook tegen formatteren. Verder kunt u de MP3-speler, als deze als een verwisselbaar opslagapparaat wordt getoond, nog even formatteren. Dat laatste is een kwestie van een klik met de rechter muisknop, waarna alles zich vanzelf wijst (zie afbeelding) ...

201315_AFBEELDING_1.JPG

formatteren lukt ook niet... en het merk van mijn mp3... al sla je me dood... het is gewoon zijn heel klein dingetje met een paar knopjes erop.. en nee die read only staat er niet op -.-'
 
Tja, als je het merk en type niet weet wordt het moeilijk.
Zit er niet een klein geheugenkaartje in dat je eruit kan halen?
Daar kan dat kleine knopje/schuifje opzitten!

Als je met rechts op zo'n liedje klikt en dan 'eigenschappen' 'beveiliging' kun je daar wijzigingen aanbrengen.

Kun je wel bestanden van een gewone USB stick halen en schrijven?
 
Tja, als je het merk en type niet weet wordt het moeilijk.
Zit er niet een klein geheugenkaartje in dat je eruit kan halen?
Daar kan dat kleine knopje/schuifje opzitten!

Als je met rechts op zo'n liedje klikt en dan 'eigenschappen' 'beveiliging' kun je daar wijzigingen aanbrengen.

Kun je wel bestanden van een gewone USB stick halen en schrijven?

nee ik kan helemaal niks erop zetten of eraf halen... en er zit geen kleine geheugenkaartje in... :S
 
Tja dan weet ik het ook niet meer, sorry.
Mijn advies, koop een nieuwe goeie mp3 speler!
Ik heb zelf nu de iPod touch, prachtig apparaat, speelt niet alleen mp3, maar ook films, foto's en spelletjes! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan