help mij aub dringend???

Status
Niet open voor verdere reacties.

musabe

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
61
Gechate bezoekers van helpmij.nl FORUM

sinds vandaag(23/11/2004) rond 18u30, ik heb voor de tweede keer de SWISH PIX geopend. om een fotoalbum in flash te maken, een in eens zegt dit programma reageert niet: ik klik op " NU BEËNDINGEN " en dat na paar secondes is die programma afgesloten. maar ik wil nu naar mijj AFBEELDING map gaan en ti in eens lee; zelfde is ook alle liedje muziek, enz... zeijn er weg. waar ze zijn me gebleven dat weet ik niet meer. ik heb zelf mijnPC paar keer gehertelt. bedeol een herstel punt gemaakt. maar dat gaat niet. ikheb zelf naar 07/11/20004 naar deze punt gehersteld maar die foot's en muziken bestanden vind ik niet meer terug.???
kan er iemand als iemand iets van weet of heeft deze probleem voor gehad laat mij dan iets weten aub?.

DRINGEND...

besturing systeem: WIN XP PROFESSIONAL ( met SP2 )

ik verwacht om mijn e-mail een goede omlossing. ik hoop dat iets iemand van weet..

met hoogachtend

MUSA.be
 
Als je Norton gebruikt dan heb je misschien een 'Norton Protected Recycle Bin'-prullebak. Daar kun je dan op dubbelklikken en kijken of er nog bestanden instaan die je zou kunnen terughalen.

Wat je ook kan proberen is via 'start > zoeken' te zoeken naar bepaalde namen van die verdwenen bestanden. Je kunt daar trouwens ook zoeken naar alle foto-bestanden op je schijf/schijven.

Succes :)
 
zie antwoord puppie.

1 x een vraag stellen is genoeg deze gaat dicht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan