video_ts

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
501
het gebuurt mij regelmatig dat als ik een film op DVD wil branden , een videoDVD, ik een fout melding krijg.
weet iemand een site waar ik kan zien wat de meest voorkomende fout meldingen zijn en wat/hoe je dit kan herstellen. Ik krijg wel eens een foutmelding zo iets als over een mediasesies ? sorry voor eventuele schrijffouten.
 
ben eens wat specifieker: wat voor foutmelding, welke software en wat lukt er niet
 
ik brand met nero burning rom , en de fout meldingen zijn vaak iets over "media probleem" . Als ik de film wil gaan branden gaat alles goed tot het moment dat ik de BURN knop indruk , dan krijg ik de melding dat het bestand na het branden niet afgespeelt kan worden. en 10 van de 10 keer kan hij ook niet afgespeelt worden.Ik weet niet wat ik fout doe want andere films brand hij wel weer goed (zelfde bestand type) ik kan hellaas niet meer vertellen over de fout melding omdat ik nu op mijn werk zit.
 
met welke player dan. Ik heb powerDVD op de pc.
 
Met die dus.;)
 
nero burning rom doet vaak moeilyk als je dvd files wilt branden, ik gebruik meestal nero vision express, gaat het veel makkelyker mee

www.nero.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan