Xvid naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymiro

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2004
Berichten
49
Hallo mensen,

Ik hoop dat ik in het juiste forum ben, maar ik plaats mijn vraag toch.:confused:

Ik heb een film geleeched die het xvid format heeft. Deze heb ik geprobeerd om te zetten naar DVD(met Nero, Isobuster, Ultraiso en DVD Decrypter) , maar dit lukte niet.
Nero liep vast en bij andere kreeg ik foutmeldingen van cannot open file e.d.

Is er iemand die mij verder kan helpen, of vertellen waar ik de Xvid codecs voor de diverse progs kan uihalen?

Alvast bedankt voor de hulp.:confused:
 
He Tazman,
Bedankt voor de codec, ik heb 'm gedowned, maar waar plaats ik 'm nou?

Als ik 'm aanklik pakt ie uit maar vindt ik allen prefetch files?
 
het is gewoon een exe installatie file dubbel klikken en installeren de codec wordt vanzelf goed weggezet
 
OK dit heb ik gedaan, maar nu sluiten al mijn progs vanzelf af als ik een file wil open.
Enig idee wat nu?
 
je programma's sluiten vanzelf ?? daar begrijp ik ff niks van over wat voor programma's hebben we het.
 
Geplaatst door tazman
je programma's sluiten vanzelf ?? daar begrijp ik ff niks van over wat voor programma's hebben we het.


tmpgenc, gspot en andere progs voor converteren e.d. van video files
 
je kunt eens kijken wat er gebeurd als je de xvid codec weer deinstalleerd.

heb deze xvid codec al tijden maar dit soort zaken nog nooit gehad.
 
Ik heb gezocht waar die staat, is het normaal dat dit in program files is?

Van de week had ik een soort gelijk probleem na installatie van @home firewall, alleen toen starte de hele pc zichzelf opnieuw op. Na verwijdering van firewall was probleem ook weg.
 
xvid kun je het beste deinstalleren via het configuratiescherm -> systeem -> software enz enz
 
ik heb uninstall gebruikt, en de progs werken weer normaal, maar ik ben weer terug bij af, want ik kan die film niet bewerken.:confused: :confused: :confused: :confused: :mad:
 
zal ik starks even doen maar ik ontdek net tijdens een ad-aware scan dat ik geinfecteerd ben met W32.IRCBot, dus daar ga ik eerst wat aan doen en begin dan van vooraf aan met jouw codec tip.

In ieder geval bedankt zover en tot schrijvens,

Mvrgr raymiro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan