duurt lang voordat muziek afspeelt???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Han013

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2004
Berichten
5
Halllo, daar ben ik weer, is me aardig gelukt om een fun-chat-site te maken, heb de site opgemaakt met frontpage, alleen ook al staat het stukje muziek wat ik er tussen heb gezet in mp3 formaat, heel lang voordat het af gaat spelen, het liefst zou ik hebben zodra de site geopend word, het muziek stukje begin, weten jullie een oplossing voor mijn, bv dank



natuurlijk mag je kijken naar mijn site maar schrik niet :p
www.Chatty-Chat.nl,

o, ja alles zal wel nog niet funktioneren zo ik zou willen maar een maal moet je beginnen en van fouten moet je het leren, en ben en blijf leer gierig, en dank baar voor alle tips
 
Waarvan moet ik schrikken hiervan. De pagina kan niet worden weergegeven
 
Dat is zeker schrikken ;)
Ik zou ervoor zorgen dat de sterren niet over de tekst lopen.
Zo kun je niet alles lezen wat jij typt.:confused:
 
muziek op mijn site

Gelukkig zijn jullie niet zo geschrokken van mijn site, op een paar schoonheids foutjes na, zo als bepaalde sterren door teksten heen lopen, maar hier en daar is het ook opzet,

maar het probleem waar ik mee kwam zit ik nog steeds mee, bepaalde helpdesk adressen geven best adviezen maar zo ik weet niet vanuit frontpage, of??????????

en dan heb ik nog een vraagje, zoals je zit heb ik een bezoekesteller op mijn site staan helaas werkt die teller niet, wat heb ik daar verkeerd aan gedaan of wat moet ik er extra bij hebben

??????????

met vriendelijke groeten
Han013

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan