Eigen Cd's naar MP3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pentagram

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
5
Voor het grote december feest dan toch ook maar een MP3 speler aangeschaft voor de kids. Zelfs met onze zeer geringe computerkennis, zou eea een makkie moeten zijn, werd verteld. Aangezien we huiverig zijn om muziekbestandjes te downloaden , dachten we de "eigen" cd's op te PC te kunnen zetten en die dan over te brengen op een MP3 speler. Jammer dan. Op de PC worden ze "weggeschreven" als Windows Media geluidsbestand en deze kunnen wel weer op die MP3 speler gezet worden, maar hij speelt ze niet af. ???? :( . Duidelijk leken zijnde, weten we nu dus niet wat te doen? Iemand een tipje? Liefst natuurlijk voor die Klaas z'n verjaardag viert.
 
die audiograbber is volgens mij gelimiteerd, je kan maar een paar nummers per cd omzetten en niet zelf kiezen welke dat zijn. Ik doe het zelf altijd met audiocatalyst, eigenlijk hetzelfde als audiograbber, alleen dan niet de versie die van de originele site is gedownload, maar goed, internet is groot ;)
 
@Sarvo,
Misschien heb jij dit nog niet gelezen.

9 februari: Audiograbber is freeware geworden!
Vandaag, 9 februari 2004, wordt Audiograbber uitgebracht als freeware. Toen Audiograbber aan Xing verkocht werd onder de naam AudioCatalyst, werd er een contract getekend waarin het niet toegestaan werd dat Audiograbber freeware zou worden. De programmeur heeft een geweldige ervaring opgedaan met het maken van Audiograbber, en het heeft zich goed terugverdiend, dus hij vindt het nu tijd worden om iets terug te geven aan de Internet en MP3 community
 
hehe, Sar loopt achter.... komt waarschijnlijk omdat ik inmiddels al 6 jaar gebruik maak van dezelfde audiocatalyst waar ik dik tevreden over ben ;)
 
Ik ben voor dat eigenlijk meer een fan van eac.
te vinden op www.exactaudiocopy.org en dan nog de lame pluggin
http://mitiok.cjb.net/
even tijdens de wizard van eac de link geven naar het lame bestand en klaar.
hij zorgt voor een perfecte inlezing zelf met krassen op de cd.
 
Na het nodige gepuzzel, wat we pas konden verrichten nadat die smurfen naar bed waren, is het bedoelde dan eindelijk gelukt. Vermoedelijk nog niet op de juiste/snelste manier, maar het werkt. Dus gelukkig kan de MP3 speler gebruikt worden. Na 5 dec. kan er tenminste open en bloot geoefend worden. Hartelijk bedankt voor de tip.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan