media player filmpje op site zetten met frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martinaz

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
Berichten
93
Ik heb van internet coole trailers gedownload. nu drukte ik bij frontpage op invoegen-->video en dan de trailer. het lukte dan keek ik bij voorbeeld .Lukte het ook toen ging ik uploaden ik keek op internet...ZIE IK EEN VIERHOEK MET DAARIN een rood vierhoek en een groen rondje en een blauw driehoek. Kan iemant mij alstublieft helpen?
 
plaats het adres eens van je site kunnen we ff in je code kijken of je pad goed is van je video file
 
heb je de trailer filmpjes wel geupload naar je site ? omdat ik in je code dit tegenkom.

dynsrc=../../../Bureaublad/trailers/t_killzone_kikizo_gp.wmv

Deze code verwijst naar je eigen pc en niet naar je site adres
 
de filmpjes kan je uploaden net zoals je je index pagina hebt geupload.als de filmpjes op je site staan moet je je pad nog aanpassen dat word dan zoiets .
http://www.members.lycos.nl/thegamehome/trailers/t_killzone_kikizo_gp.wmv

Het beste is om een map aan te maken en daar alle trailer in te zetten dan hoef je bij het pad alleen de naam van de map en file aan te passen


Ps ..html is niet echt mijn gebied dus als er mensen zijn met echte html kennis spring ff bij .
 
Laatst bewerkt:
DAT snap ik niet hoe moet je dat dan doen.ik heb ook alle trailers in een map staan moet je die map dan apart uploaden ?en hoe doe je dat dan
 
tis gelukt ... nu weet ik alleen niet hoe ik dat filmpje in die webpagina krijg...
 
Laatst bewerkt:
je zal het programma ws-ftp moeten downloaden en installeren .
het upload programma in frontpage is dacht ik alleen voor pagina te uploaden .

na instal van ws-ftp de gegevens invullen die je ook hebt gebruikt bij frontpage,dus de inlog gegevens van lycos
 
de webpagina zal je moeten aanpassen met het nieuwe pad waar je de filmpjes hebt geupload.
 
hoe moet je dat dan doennik kan wel de pagina in frontpage doen en weer up loaden maar dan zit dat filmpje nog steeds op mijn computer of ik dat filmpje nou ge-upgeload heb of niet en hoe doe je dat.. het pad veranderen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan