corrupte files filteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djeb2000

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2004
Berichten
27
Hi all,

Toppie site, ten eerste mijn respect voor wie elkaar helpt..thats the spirit :D !
Ik ben zelf een free lance DJ en heb niet echt veel tijd om mijn eigen platen steeds op te nemen en te converteren naar mp3's, en soms haal ik ook wel eens iets van het net af. Maar iedereen weet dat tegenwoordig de files erg corrupt zijn met "vreemde geluidjes", of vaak helemaal geen geluid !!

Het is voor mij het belangrijkste dat er een programma is die mp's filtert met die rare irritante geluidjes. Ik heb MP3shield geprobeerd, maar hij laat vaak files zien die hij ziet als corrupt, maar die juist perfect zijn !:eek:
Het moet dus echt een goed programma zijn dat echt werkt en hoofdzakelijk die geluiden er uit haalt. Kras geluid is geen probleem omdat ik toch met vinyl draai.

Kan iemand mij helpen of heeft er iemand een tip ? Het mag gewoon shareware zijn, als het maar niet TE veel kost.

Alvast bedankt en keep up tha good work :thumb:

vriendelijke groetjes DJ E.B smallz
 
probeer eens wat anders dan kazaa want iedereen weet dat daar de files verknoeit zyn

om geluiden er uit te filteren is adobe audition zeer geschikt, maar kost wel wat en je bent toch nog wel een tydje bezig
 
Tnx, maar dat is dus niet wat ik zoek. En ik download sowieso niet met P2P proggies meer, maar ik doe alles handmatig. Het gaat dus specifiek om de files die ik al in mijn collectie heb zitten.

Geplaatst door firebird
probeer eens wat anders dan kazaa want iedereen weet dat daar de files verknoeit zyn

om geluiden er uit te filteren is adobe audition zeer geschikt, maar kost wel wat en je bent toch nog wel een tydje bezig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan