Raar probleem met MP3-gain

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Berichten
373
Hoi helpers,

Sinds ik mijn register heb opgeschoond heb ik een raar probleem met het progje MP-3 gain (prog om het volume van muziek te bewerken): als ik het opstart start er een wizard "microsoft XP office installeren'. HEb al geprobeerd MP3-gain opnieuw te installeren, maar helaas: zelfde resultaat. Overigens lukt het me ook niet meer het progje te verzijderen: krijg dan de melding dat ie een of andere mp niet kan vinden. Ik snap met name niet hoe het kan dat mp3-gain wordt ver bonden met de wizard van XP-office.
Tot slot: ik heb een pentium3, xp pro.
Wie weet raad?
Alvast bedankt!
Greetz,
Joep
 
Waarmee heb je het Register schoongemaakt?
Met een programma, dan heb je kans dat er nog een backup is.
Of heb je zelf eerst nog een backup van het register gemaakt?
 
Dag Crash,

Tja da's een goede en terechte vraag:) Even uit mijn hoofd: ik meen met regcleaner. Zal thuis eens kijken of ik een backup tevoorschijn kan toveren. Is overigens niet voor het eerst dat ik het register opschoon maar nimmer dit probleem gehad. Snap overigens niet hoe het kan dat vervolgens mp3gain aan de wizard XP-office is gekoppeld. Mocht ik geen backup hebben, zijn er dan nog andere opties??
Thx,
Joep
PS: hoe kan ik eigenlijk een backup van het register maken vanuit win XP?
 
Als je via Start>uitvoeren>regedit het register opend, kun je naar Bestand>exporteren om een backup te maken.

Altijd zorgen voor een backup van je register!!
Volgens mij maakt Regcleaner eerst een backup met het scannen van het register.
 
Ja je hebt volkomen gelijk. Domweg vergeten ff aandacht aan te besteden:confused:
Maar goed, mocht er geen backup zijn wat dan? heb jij nog enig idee?
 
Inmiddels ontdekt dat mijn hele officepakket het niet meer doet. Wordt een kwestie van opnieuw installeren...ga derhalve dit topic maar sluiten want probleem zal daarna opgelost zijn. Laatste vraagje: moet ik eerst office verwijderen alvorens het opnieuw te installeren of kan ik direct de CD erin stoppen (al nieuw topic geopend hierover) Windows draait verder prima!
Thx en greetz
Joep
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan