Headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommycat

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2003
Berichten
42
Hoe moet ik mijn headset installeren, als ik Win 98 SE heb?

Het is een US Blaster USB 380.

Als ik hem gewoon in de computer doe, doet het luister gedeelte het wel, maar de microfoon gedeelte niet.
En omdat Win98 die dingen niet automatisch installeert (zo ook bij memorysticks) doet ie het niet, heb ook al voor drivers op internet gezocht, maar die kan ik niet vinden.

Kan iemand mij helpen?
 
Volgens mij heb je voor een headset geen driver snodig. Het enige is dat je hem doe moet instellen bij de geluidsopties. Klik rechtsonderin in de taakbalk op de volumeregelaar (of een ander pictogram ligt aan geluidskaart). Zorg dat dan microfoon overaal aanstaat (ook bij recorden!). Kijk ook goed in je advanced options.

Veel succes.
 
Als je de mircrofoon dan overal aan hebt staan, zorg dan in ieder geval dat je microfoon niet op dempen staat. Dit kun je aan- en uitvinken bij het 'luidsprekertje' rechtsonderin je scherm waar mcdemarie het al over had.
 
Ik heb nu via dat luidsprekertje en opties --> eigenschappen iets gekregen van opnemen, dus volgens mij zit ik in de buurt.

Maar dat dempen zie ik nergens, en volgens mij doet ie het ook nog niet, maar hoe kan ik het eigenlijk testen? want als ik bij msn audio start, dat doet ie bij niemand...

Ook kan ik niet in mijn advanced opties...weet ook niet waarom...
 
microfoon

Testen kun je doen door in je mic te blazen. Hoor je dat in je headset, dan doet hij het.

Je moet gewoon echt alles opties doorlopen mbt je volumeregeling. Als rechtsonderin niet voldoende opties staan kun je ook even in je configuratiescherm kijken of je daar nog meer mogelijkheden hebt om je headset aan te zetten. Dus van dempen af te halen.

Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan