bestanden op kazaa zette

Status
Niet open voor verdere reacties.

djsurgeles

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
Berichten
89
ik heb zelf muziek gemakt en ik wil het nu via kazaa aanbieden zodat andere gebruikers het kunnen downloaden.
zodat ze bij search dj surgeles intypen en dan mijn muziek kunnen vinden aub help me want ik kom er echt niet uit en ik wil het bijvoorbeeld ook op win mx zetten alvast bedankt lieve mensen:eek:
 
heb je het in my shared folder van kazaa gezet?
heb je het op delen staan?
is het een mp3 bestand?
 
Ik heb helemaal geen verstand van kazaa.
Maar als het in de gedeelde map staat dan is dat toch voldoende.
De mensen die jou nummer kennen typen het in de zoekopdracht en dan vinden ze het toch.
Moet jou computer wel aanstaan.
Of heb ik het p2p nu helemaal niet begrepen.
 
re bestand op kazaa zetten

ja het staat in my shared folder maar een maatje van mij zocht het op en hij vond het niet
het is mp3
 
heb je het in kazaa op de lijst staan en staat het op delen?
probeer eens met je Rmuisknop of je delen kunt kiezen.
het mp3tje moet in ieder geval op delen staan.
 
Laatst bewerkt:
Mischien zit ik er wel helemaal naast hoor maar de zoekfunctie van Kazaa zoekt niet naar gebruikers. Dus als je jou geberuikersnaam daar invoert zal hij inderdaad niks vinden. Hij zal gewoon de naam van het bestand of de naam van de artiest moeten intypen.
 
Geplaatst door Raymond Bos
Mischien zit ik er wel helemaal naast hoor maar de zoekfunctie van Kazaa zoekt niet naar gebruikers. Dus als je jou geberuikersnaam daar invoert zal hij inderdaad niks vinden. Hij zal gewoon de naam van het bestand of de naam van de artiest moeten intypen.

En dan is het nog geen garantie dat hij jouw muziek vindt, omdat hij misschien op een andere 'supernode' staat aangesloten (met Kazaa) dan jij.

Kazaa-Lite help:

"I want to download a file from a friend of mine, but I can't seem to find it.