van laptop naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

ssteven

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2004
Berichten
22
Ik probeer beelden van laptop af te spelen op tv. Ik gebruik een 3x cinchstekker. Geluidsignaal levert geen problemen op, maar geen beeld.

Grafische kaart: S3 graphics prosavageDDR

Onder geavanceerde beeldschermopties, S3display, zie ik dat de pc geen tv lijkt waar te nemen.

Heb een poging ondernomen om een nieuwe driver te installeren maar dat lukt niet: de installatie stopt, en pas het afsluiten van de computer krijg ik de melding dat computer de installatie niet kan verderzetten.

mvg

Steven
 
Op welke wijze heb je de kabel op de TV aangesloten?

rechtstreeks met cinchstekkers of via een verloop naar scart?
 
Is op de TV de mogelijkheid aanwezig om beeld instellingen te wijzigen, de AV ingang wijzigen naar bv S-video, RGB etc. Zo ja zoek het daar dan eens in.
 
Heb eventjes de handleiding doorgenomen. Het lijkt niet mogelijk.

Weet niet of het relevante informatie is, maar via diezelfde ingang kan ik wel perfect beelden van mijn digitaal fototoestel bekijken.
 
Ga het dan maar zoeken in de instelling van de videokaart van de laptop. Een 'kloon'optie oid.

De TV is goed (werkt tenslotte met de dig camera)
 
Klonen wil zeggen dat het beeld van het computerscherm gekloond wordt naar het tweede scherm.

Probeer trouwens eens de volgende toets combinatie:

de toets [Fn] tegelijk met [F5], temminste als bij [F5] een schermpje staat, kan ook bij [F4] staan.

Normaal is met deze toets combinatie te schakelen tussen computerscherm en extern scherm in de
volgende mogelijkheden:

Comp scherm aan EN extern scherm uit
Comp scherm uit EN extern scherm aan
Comp scherm aan EN extern scherm aan

geef de laptop even de tijd (paar seconden) om te reageren.
 
Helpt niet.

Die toetsencombinatie helpt me niet verder.

Bij geavanceerde beeldschermeigenschappen, tabblad S3Display staan drie schermen afgebeeld: CRT, LCD en TV. TV (en ook CRT) kan niet aangevinkt worden, ook als de kabels aangesloten zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan