geen geluid (mp3\ac3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pweeland

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
Berichten
15
heb een groot probleem om geluid op mijn dvd te krijgen:heb eeb avi met mp3, die zet ik om naar ac3 met ac3machine.ondertitels erbij branden is ook geen probleem.maar als ik nu de dvd ga maken(maakt niet uit of het met ifoedit is of met dvd author)krijg ik het geluid er gewoon niet in.Heeft iemand nog tips want ik sta een beetje op ontploffen
 
Het helpt als je meer specificeerd wat je gedaan hebt.
Evt. de foutmeldingen die je krijgt.
Overigens kan je niet te veel van de geluidskwaliteit verwachten als je zelf een ac3 creeert van een mp3
 
ac3

ik krijg helemaal geen foutmelding dat is het gekke ervan, en volgens power dvd staat er ook gewoon geluid op de dvd maar ik hoor niets hoe hard ik hem ook zet.zou het zo kunnen zijn dat het geluid zo zacht is dat het niet te verstaan is en heb je hier misschien een oplossing voor. bvd
 
Geplaatst door jackall
Het helpt als je meer specificeerd wat je gedaan hebt.
Evt. de foutmeldingen die je krijgt.
Overigens kan je niet te veel van de geluidskwaliteit verwachten als je zelf een ac3 creeert van een mp3
[/Q
krijg helemaal geen foutmelding dat is het gekke ervan, en volgens power dvd staat er ook gewoon geluid op de dvd maar ik hoor niets hoe hard ik hem ook zet.zou het zo kunnen zijn dat het geluid zo zacht is dat het niet te verstaan is en heb je hier misschien een oplossing voor. bvdUOTE]
 
Het lijkt erop dat of het bronbestandniet goed is(mp3) of dat er een instelling in ac3machine niet goed staat.
Probeer dat eens uit als je mp3 omzet naar wav.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan