Problemen met streaming video Audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

oslo dutch

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Berichten
44
Heb een nieuwe DELL 8400 sinds 2 maanden. Maar de laatste dagen heb ik problemen met slechte ontvangst van streams, het stottert en stopt (omroep.nl/BBC/NRK)

Wat kan ik hier aan doen? Hoe kan ik mijn PC het beste afstemmen en zijn er mogelijkheden om de ontvangst te verbeteren?

Kan je ook streams opnemen?

Groeten

Reint
 
Hiermee kun je streams opnemen.

Slechte ontvangst zou ook aan je netwerk/service provider kunnen liggen. Kabelexploitant @Home heeft afgelopen dagen een grote storing gehad.

:)
 
Ik heb het probleem nu alleen met de BBC Radio player. en doe nu constant het volgende:

Your temporary folder is full or contains a corrupt file. If the "Requested file not found" error is followed by an error with the text "file:\\C:\WINDOWS\Temporary Internet Files\Content.IE..." the problem could be caused by a full or corrupt file within the Temporary Internet Files folder. To avoid this error, you can clear those saved files:

In RealPlayer, click Tools, then Preferences. In the Category pane under Connection, click Internet / Privacy. Click the Change Settings button. The Internet Properties window opens. Click the General tab. In the Temporary Internet files area, click Delete Files, and then click OK. It may take some time to delete all the files. In the History area, click Clear History. Click Yes in the window that pops up. Again, it may take a while to delete all the files. When this is completed, click OK and restart your system

Betekent dit dat er iets met mijn PC aan de hand is of ligt het probleem in de server van de BBC?

Reint
:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan