akai i-kizz mp5756

Status
Niet open voor verdere reacties.

hpat

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2001
Berichten
188
Hallo,

Onze dochter heeft van sint een akai mp3speler gehad, helemaal blij dus...
tot ze muziek wilde laden via de usb
Wij hebbe xp op de computer, maar die herkend de speler niet als extra schijf , ookniet na het installeren van de bijgeleverde cdmet drivers.

Natuurlijk gezocht op internet naar mogelijke problemen, en hier werdt gesuggereerd om de batterij eruit te halen en dan pas via usb aan te sluiten.

Maar ook dit lukt niet, dan gebeurd er helemaal niks
wel wordt de usb kabel behoorlijk warm, maar da's dan oo alles.

Hopelijk heeft iemand van jullie wat suggesties, anders zal ik moeten achterhalen waar sint dit cadeau vandaan heeft (met de nodige teleurstelling van dochterlief natuurlijk)

Alvast mijn hartelijke dank
 
Staat er ook een type op dat apparaat.
Waarschijnlijk wel en zou je die dan even willen opnoemen, dan kunnen we even spuren op internet, meerdere mensen vinden meerdere dingen.
 
ja sorry, dat had ik al gezien, dat had je keurig in de topic naam vermeld.
Ik zal eens zoeken wat er allemaal over omschreven wordt.
 
Je vertelde dat de optie battarijen eruit halen ook niet werkte?
Vreemd wat dat zou wel de truc moeten zijn, de speler wordt dan gevoed vanuit het usb circuit.
De usb poort werkt wel?
De handleiding verteld ook niet veel meer dan dat namelijk.

Mischien wordt het anders toch even retour winkel en vragen hoe of wat?
 
Ja was ik al bang voor :confused: terug naar de winkel dan maar.
Toch stom dat je een wat duurdere speler koopt (75,--) en dat ie dan niks wil doen, maar misschien heb ik net die ene kapotte te pakken, want verder is het een top spelertje (mooie demo zit erop)

Toch heel erg bedankt met het meezoeken :)
 
Ja maar voordat je terug gaat, nogmaals, het verwijderen vd battarijen en dat aansluiten heeft geen nut??

Als de usb verbinding erin zit dan moet je mischien eerst op het power knopje drukken? of op play.
Er is natuurlijk een mogelijkheid dat hij nu defect is geraakt doordat je de eerste keer de battarijen niet hebt verwijderd, dit niet vermelden in de winkel als je slim bent, dat kost dan je garantie namelijk.
 
Mijn mp3 speler moet ik eerst aandoen en dan aansluiten voordat mijn pc hem herkent!

Mischien dat dit het probleem is!
 
De truc met de batterij werkt echt niet, maar de mp3speler zelf werkt perfect.
We hebben op meerdere computers geprobeerd, dus het ligt niet aan m'n puter.

Toch bedankt voor de tip, maar dan is het wel behoorlijk slordig van akai om dit feit niet in de handleiding te vermelden, dit heb ik van internet in een helptopic moeten horen :(
 
Eisdatop, bedankt voor het reageren, maar ook dat hebben we geprobeerd :(

Wat trouwens ook vreemd was , is dat onze computer van boven (ook win XP) meteen uitgegooid wordt zodra ik de mp3speler op usb aansluit. Ik kan hem niet eerder herstarten tot ik de kabel eruit trek, en het maakt niet uit of de mp3 speler aan of uit staat
al met al een behoorlijk dubieus geval
 
Maar wat een help forum niet, de beste in de beneleux hoor.
Niet zomaar een helpforum hoor.

Nee grapje tussen door, ja het is slordig, ik vindt het zeer vreemd dat als dat zo zou zijn dat dat dan niet in de handleiding staat.

Maar goed, als ze het bij meerdere pc's niet doet dan maar terug nd winkel en hoor maar eens wat hun zeggen.
Ik mag aannemen dat het best een garantie geval kan worden, als je een nieuwe mee krijgt, even testen hoor daar in de wnkel voordat je weer naar huis galopeerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan