Samenvoegen projecten

Status
Niet open voor verdere reacties.

monaco

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Berichten
1.046
Pinnacle Studio Plus 9.3

Weet iemand hoe je twee complete projecten op één DVD kan krijgen.

Dus niet afzonderlijke clips samenvoegen maar twee projecten inclucief alle overgangen etc.

Wat ik uiteindelijk wil bereiken is om de DVD zo vol mogelijk te krijgen met verschillende projecten. Dus niet 1 DVD met een film van 30 minuten en een andere DVD met 45 minuten. Maar 1 DVD met daarop beide films.

Bvd
 
Ik heb het gedaan met TMPGEnc DVD Author.
Het nadeel ervan is dat een eventueel menu die je gemaakt hebt in studio 9 niet werkt.
Je kan wel een menu maken in Tmpg, met dit menu kan je de betreffende film kiezen om af te spelen.

Aangepast.
Kan je de 2 projecten niet achter elkaar zetten in studio? Ik bedoel dan gewoon op de tijdlijn? Je kan dan een menu maken zodat je de betreffende film kan kiezen.
 
Laatst bewerkt:
Reactie op aangepast:

Je kan een project wat je klaar ( dus incl titels, muziek etc) hebt niet achter een ander project plaatsen.

Wel kun je twee onbewerkte films achter elkaar op de tijdlijn plaatsen en daarna het geheel bewerken.
 
Goed dat ik dat weet, want ik wilde het ook zo doen. Maar als dat niet werkt dan bespaart me dat een hoop werk.
Dus toch maar tmpg gebruiken dan.
 
indien je Nero 6 hebt dan is het volgende een optie;
Je hebt 2 films middels studio 9 bewerkt. Totaal niet langer dan 1 uur. Kies optie film maken en toets 'band in. Na het renderen:
Kopieer de films terug op een dv band.
ga naar nero 6
instelling dvd (andere instelling is cd)
klik op 'video vastleggen'
de beide films worden 'gecaptured'.'
de films worden benoemd en meer mogelijkheden kunnen worden benut, zoals een menu, titels , achtergrond etc.
Dat wijst zich vanzelf.
Uiteindelijk kan er worden gebrand op een dvd. Daarbij wordt precies aangegeven of alles op de dvd past.
Werkt perfect.
groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan