Beveiligde wma omzetten naar mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

eisdatop

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
434
Ik heb via musicstream van planet, een album gedownload. Deze bestanden eindigen met de extensie *.wma

Nou wil ik deze op mijn mp3 speler zetten, dus heb ik geprobeerd ze om te zetten naar mp3 met het programma: Dbpoweramp

Maar dan krijg ik de volgende foutmelding:

The file 'C:\Documents and Settings\Jan-Willem\Mijn documenten\Mijn muziek\Groove coverage\Groove_Coverage-Covergirl-03-You.wma' is encrypted which dMC is not able to decode.

Is er een programma om ze wel om te zetten?

Alvast bedankt!

:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Maar een beetje MP3 speler kan al WMA aan hoor.
Heb je dat al geprobeerd, je hoeft dan namelijk niks om te zetten maar gewoon te plaatsen die bestanden op de speler en spelen maar.
 
Nee, hij kan geen wma afspelen, anders had ik geen topic aan gemaakt;)

Ik kijk ff bij die google link!

Het probleem licht dus bij die foutmelding! Ik zoek een programma, die de beveiliging omleid ofzo

//Edit:
Ik heb dus een paar programmas geprobeerd, maar ik krijg steeds dezelfde fourmelding!
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk kan je mp3player wel wma's aan, maar downloaden via planet music stream verbied het de klant om de gedownloade bestanden over te zetten op een ander medium (zoals usb stick, mp3 player of zelfs een andere harde schijf).

Daarom is hij ook beveiligd. Ik weet niet hou je die eraf krijgt en ik denk dat dat ook op de grens van de huisregels ligt.
 
Mijn mp3 speler, kan geen wma afspelen, lees ff door wat ik geschreven heb!

Maar denk je dat dat niet kan? dat zou heel jammer wezen!:(
 
We lezen wel wat je typt maar we moeten ons ook houden aan de huisregels.
Die vertellen ons dat we eigenlijk niet dit soort zaken mogen behandellen omdat het onder een soort van beveiligings wet valt.
Het wordt niet voor niets beveiligd.
 
Nou, dat van die huisregels begrijp ik wel, maar dat er 2x gezegd wordt dat mijn mp3 speler wel wma aankan, terwijl ik een paar keer zeg dat dat niet zo is!

Maar als dit niet mag volgens de huisregels, dan zet ik hem wel op opgelost!
 
Nou nou, frustratie is niet goed voor de mens hoor, we bedoellen het allemaal goed hierzo.
Als in de handleiding of uit testen gebleken is dat hij het niet kan lezen dan houdt dat inderdaad op.
De huisregels verbieden ons om uit te leggen hoe je een beveiliging omzeilen moet, dat is tegen de regels van de wet dus ook hier.
Helaas....maar mischien ook maar goed.
Als helpmij forums gaan vertellen hoe je bepaalde dingen moet doen is het end zoek natuurlijk.
Mag ik wel vragen wat is het type van de speler?
 
Ik snap het volkomen, maar het omzetten van een wma bestandje leek mij heel onschuldig! Niet dus!:cool:

Maar het type:

Time - DPA20L
Digital Mp3 audio player
 
Omzetten wel maar een beveiliging versleutellen niet.

Als je de time dpa-20b nou had genomen, die kan het inderdaad wel, de L niet.
Even over WMA gepsroken dan.
Wel een leuk ding.
 
En daar gaat het om, er is ook veel ste veel keus tegenwoordig, ik werk in een elektrotechnische groothandel en daar wordt audio en witgoed apparatuur verkocht, ik zie wat er ongeveer op de markt is, nogmaals veel ste veel.
Er is zoveel keus.
 
Klopt, elke electronica zaak heeft meerdere spelertjes te koop!

Maar ik ga nog dd ontopic:p ik ga het album op cd zetten, en dan ga ik die cd rippen naar mp3, ff kijken of dat werkt!

//Edit:
Beveiligd:( laat maar zitten
 
Laatst bewerkt:
Omzetten van WMA bestanden met Nero Wave Editor

Start Nero Wave Editor, klik Bestand, Openen... en blader naar de map met de WMA bestanden. Selecteer een bestand en klik Openen. De editor heeft even tijd nodig om het bestand te openen. Als dat klaar is kies Bestand, Opslaan als... Geef het bestand een naam en selecteer mp3PRO[*.mp3]. Klik op Opslaan. Als de Wave editor daarmee klaar is heb je het WMA bestand omgezet naar MP3.

Bij het openen van een bestand zal je een venster 'Bezig met aanmaken peakbestand' zien, voor het omzetten heeft dit verder geen belang. Bij het opslaan van een bestand zal een venstertje opduiken met een reclame boodschap voor MP3 Pro. Klik op OK om het venster te sluiten. Je kunt natuurlijk ook MP3 Pro aanschaffen en installeren, want dan ben je er voorgoed vanaf
misscchien lukt het hiermee

groetjes
Ben
 
/

eerst de wma/tjes branden op een cdr/rw tje en dan rippen naar mp3
of wma bestanden afspelen en dan opnemen met een geluidsrecordertje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan