realplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hennejet

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Berichten
12
Hoi Hoi

Heb effe een vraag over realplayer.
Ik heb van internet een radio programma opgeslagen via realplayer.
maar nu zou ik dit programma wel op cd willen branden maar hij geeft aan dat dat niet is toegestaan wie weet hoe ik dit wel op cd kan zetten.

groetjes jetje
 
Waarschijnlijk is het programma beveiligd tegen kopieeren, dat houd dan ook in dat we je helaas niet uit mogen leggen hoe het moet vanwege de huisregels op de site.
Maar msichien hebben anderen nog een idee.

Mag ik wel vragen wat voor extensie dat bestand heeft gekregen?
 
re

Nou heb geen idee ....ben niet zo intoo details zoals extensie haha

maar ik denk dat je gelijk heb dat er een beveiliging op zit helaas...

heb je misschien wel een idee hoe ik dat bestand naar windows media player kan zetten..hij staat nu op realplayer in my library maar wil hem graag dan naar wmp zetten want die gebruik ik altijd voor mijn muziek.

al vast bedankt voor de moeite...

groetjes jetje

hennejet@hotmail.com
 
Als advies, plaats niet snel je e-mail in je berichten, je weet maar nooit welke $%#% daar msibruik van willen maken, je kunt je bericht anapassen door in dat bericht op aanpassen te drukken.

Als tweede, je kunt als je het bestand in een verkenner opzoekt, het met de rechter muis knop aan klikken en dan kiezen voor "openen met" en dat WMP kiezen.
Je kunt het ook standaar maken dat je voortaan wilt dat dit soort bestanden geopend worden door WMP.
Dan moet je wel de extensie weten, de exntensie is de naam achter het bestand, of te wel, de drie letters die achter het bestand staan met een punt als scheiding ertussen.
Als je dit niet ziet staan dan klik je op "start" en ga je naar het "configuratie sherm" daar kies je voor "mapopties" ga je naar het tabblad "weergave" en daar moet je even zoeken naar "bestandsextensies verbergen voor bekende bestandstypenen" hier mag geen vinkje voor staan en dan druk je op "oke" en daarna doe je in de verkenner kiezen voor "beeld" dit staat boven aan, daar kies je voor "detail" weergave.
Dan zou je de drie letters achter het bestand moeten zien.
Die wil ik graag weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan