ik kan geen dvd's meer afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem2002

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
128
ik kan ineens geen dvd's meer afspelen ik heb een dev speler en een dvd brander beide doen het ineens niet meer ik heb al gekeken bij stuurprogramma's maar dan geeft de pc aan dat dat goed is, ik krijg de volgende foutmelding bij een dvd als ik op windows media player wil draaien, iets over een lagere schermresolutie maar dan doet ie het ok niet, bij real player ook geen beeld trouwens...
 
Verwijder via System /apparaatbeheer je twee spelers eens en opnieuw opstarten ,als goed is vindt Windows ze dan weer
 
nee heb ik net gedaan allebei verwijderd opnieuw opstarten etc stuurprogramma bijwerken maar nee ik krijg deze C00D116A: Kan dvd-video niet afspelen melding
 
wat ik vergeten was een cd met mpeg of een bestand van realplayer speelt beiden wel af dus het gaat echt om DVD's
 
Heb je wel software, zoals Powerdvd of Windvd geinstalleerd staan?
 
nee ik kan toch met media player of realplayer dvd draaien? Ik heb inderdaad wel wat verwijderd van de week maar ik weet niet wat ik zal power dvd eens gaan proberen
 
dan nog doet ie het niet heb ik geprobeerd ook systeem hersten lukt niet het zou een virus kunnen zijn geweest misschien?
 
Je zal toch echt een virtuele DVD speler geinstalleerd moeten hebben zoals Power DVD of WinDVD.
Ik dacht ook dat dat niet nodig was.
Ik weet nu beter.

Succes,
Fonz :thumb:
 
hahahahahah ik heb het nog een keer gedaan het blijkt dus dat ik Power dvd er af heb gegooit per ongeluk, ik had gister ppwer dvd er weer op gedaan toen lukte het niet vandaag een andere power dvd en walla hij doet het weer, dus blijkbaar kan de dvd onder xp niet zelfstandig draaien.

Ik was al bang dat ik alles moest formateren, gelukkig alles weer okay geloof ik.:thumb:
 
Zoals we al melden; zonder virtuele speler doet 'ie niets.
Kijk ze!

Fonz :thumb:
 
O ja,
geef de vraag even status opgelost.

Fonz :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan