WMP 10 interne toepassingsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc4evah

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Berichten
67
Ik probeer laatst Windows Media Player 10 te openen, krijg ik de melding dat er een interne toepassingsfout is opgetreden.

Deze melding krijg ik iedere keer weer als ik WMP probeer te openen. Ik moet erbij zeggen dat WMP 10 eerst een tijdlang heeft gewerkt.

Ik heb wel een dag geleden Norton Internet Security 2005 aangeschaft, maar hiervoor kwam ik het probleem ook al tegen. Verder gebruik ik Ad-aware.
Ik werk met windows XP professional.

Wat ik ook erg raar vind is als ik mijn pc opnieuw wil opstarten, dat hij niet verder komt dan het welkomsscherm en dan weer, zonder dat ik iets doe, vanzelf opnieuw opstart en zo maar doorgaat totdat ik hem uitzet. Dit is waarschijnlijk (ik start niet vaak opnieuw op) gekomen na de installatie van Norton Internet Security.
Ook MSN explorer en MSN messenger kan ik niet openen, er verschijnt dan een error dat er iets met mijn internet verbinding is, terwijl surfen op ie wel mogelijk is. Dit is ook al langer het geval (net als error van WMP).
Misschien heeft het iets met elkaar te maken?

Kan iemand mij helpen?

Tim
 
Nog erger

Het probleem is klein beetje heel erg vergroot: mijn computer start helemaal niet meer op!!
Hij komt tot het scherm waarop te zien is dat ik windows xp proffesional gebruik, met een blauw balkje dat hij aan het laden is, en dan zou hij naar het scherm moeten gaan waarop je een wachtwoord moet invullen (die ik overigens niet heb), maar hij gaat niet naar dat scherm: hij start weer opnieuw, telkens als hij bij dat scherm komt.

Ik heb nu echt proffesionele hulp nodig, wie kan mij helpen? :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan